نسخه چاپی

مصری‌ها از سر گیری روابط با سوریه را خواستار شدند

گروه‌های سیاسی مصری در استان "الدقهلیه" از سر گیری روابط دیپلماتیك با سوریه را خواستار شدند.

به گزارش نما به نقل از العالم، روزنامه "تشرین" سوریه به نقل از گروه های سیاسی مصری نوشت: جنگ سوریه علیه گروه های تروریستی مورد حمایت بیگانگان، با نبرد مصر با تروریسم تلاقی دارد.
گروه های مصری این درخواست را در راهپیمایی اعلام همبستگی با سوریه که با شعار "مصر و سوریه دست واحد در برابر تروریسم" برگزار شد، مطرح کردند.
دست اندرکاران این راهپیمایی نشان همبستگی با سوریه و رهبری آن را به رییس کنسولگری سوریه در مصر اعطا کردند.
"هشام لطفی" مخبر کمیته مردمی حمایت از مردم سوریه نیز بر ضرورت ادامه حمایت از دمشق تاکید کرد.
"حدی بلاط" معاون رییس حزب نئومستقلین و رییس سندیکای کشاورزان استان الدقهلیه گفت: سوریه با حدود 100 ملیت در خاکش می جنگد که باندهای مزدور پلیدترین جنایات را در سایه، سکوت عمده حکام عرب و اتحادیه عرب مرتکب می شوند.
"محمود مجر" دبیرکل حزب عربی ناصری استان الدقهلیه در باره سیاستهای حکام عرب که فقط به حفظ تاج و تخت شان می اندیشند، مشکلات منطقه از جمله انهدام ارتش لیبی، تضعیف ارتش عراق، تجزیه کشورهای عربی، دامن زدن به فتنه طایفه ای و استخدام و تامین مالی و تسلیحاتی مزدوران برای تحقق توطئه علیه جهان عربی هشدار داد.
"طارق شعبان" دبیرکل حزب سوسیالیست ناصری نیز ابراز اطمینان کرد که پیروزی بر تروریسم و اندیشه های سیاه محقق خواهد شد و افزود: ما در مرحله حفظ کشور یا رها کردن آن در برابر تروریسم قرار داریم و با توجه فرایند موجود، به پیروزی بر تروریست ها اطمینان داریم.

۱۳۹۴/۶/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...