نسخه چاپی

آخرین دژ گروه‌های مسلح در زبدانی منهدم شد

ارتش سوریه و مقاومت لبنان با پیشروی به سوی "حی المحطه" آخرین دژ گروه های مسلح در "زبدانی" را درهم كوبیده و بر ساختمان بانك تجارت در شرق این شهر سیطره یافتند.

به گزارش نما به نقل از العالم، در این عملیات 20 تروریست "جبهه النصره" و جنبش "احرار الشام" کشته شدند.
هر چه ارتش و مقاومت در زبدانی پیشروی می کنند تروریست های مسلح با اقدام ضد بشری به موشک باران مناطق غیرنظامی دمشق مانند "قصاع"، "باب توما"، "القصور" و مناطق نزدیک "جوبر" مبادرت می کنند.
اصابت موشک گروه های تروریستی به مدرسه "امیه" در قصاع و گلبوله باران خمپاره ای دانشکده مهندسی مکانیک و برق به کشته شدن دو شهروند و زخمی شدن 12 نفر منتهی شد.
همچنین سه گلوله به میدان "التحریر" نزدیک منطقه مسیحی نشین قصاع و 3 گلوله به منطقه مسیحی نشین باب توما نزدیک جوبر اصابت کرد.
در همین حال ارتش سوریه با تروریست های مسلح اطراف "داریا" در حومه دمشق درگیر شد.
ارتش در "ریف حمص" نیز ترورست های داعش را در اطراف "جبل الشاعر" و منطقه "جزل" هدف قرار داد و آنان را در هم کوبیدن و در منطقه "البیارات" در ریف تدمر نیز سلاح هایشان را به غنیمت برد.
همچنین نیروی هوایی ارتش سوریه تروریست های مسلح را در مناطق "الموزره"، "ارنبه"، "بیلون" و "معراتا" در ریف ادلب هدف قرار داد و شماری تروریست نیز حین درگیری با ارتش در اطراف شهرک صنعتی در "شیخ نجار" شهر حلب کشته شدند.

۱۳۹۴/۶/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...