نسخه چاپی

طنازی های امید تدبیر زاده از هفته ای كه گذشت/ همه چی آرومه

چرا ترس از تایید و تصویب فتح‌الفتوح؟

عکس خبري -چرا ترس از تاييد و تصويب فتح‌الفتوح؟

صحبت های امام خامنه ای این هفته آن قدر مهم بود که باید ده ها، و بلکه صدها بار آن را خواند. و در ادامه... حکایت کسانی که هیچ کی دوستشون نداره و ما معتقدیم عوض شدن و برخی ها که راست میگن و دیگرانی که بی سوادند، اما تازه به دوران رسیده!

 

اسرائیل 25 سال آینده را، نخواهید دید
ما خیلی خوش حالیم که رهبر عزیزمان، پاسخ هایی می دهند که قد راست می کنیم و با افتخار چند ده بار، آن را بیان می کنیم. این جواب اسرائیل که گفته بود بعد از برجام تا 25 سال آینده خیالمان بابت ایران راحت می شود:«شما 25 سال آینده را، اصولاً نخواهید دید و به فضل الهی، چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.» و این هم جواب بعضی ها که به شورای نگهبان هم رحم نمی کنند:« نظارت شورای نگهبان در انتخابات، استصوابی و مؤثر است و این نظارت بخشی از همان حق الناس است و باید آن را رعایت و حفظ کرد.» ممنون ای امام و ای رهبر ما، ممنون که هستی، که با سخنانت نیازی به جملات زیاده نیست!

 

هیچ کی منو دوست نداره!
ببین شما هرچقدر هم کمپین راه اندازی کنی، باز هم عده ای فقیر و بیچاره و مستمند هستند که مجبورند، همین داخلی ها را سوار شوند! پس تعطیلش کن تا متهم نشدی به ...! درست و غلطش به ما ربطی نداره و لی عکس هایی که از ایران خودرو اومده میگه کارگران بیچاره، در حال خوابند و سالن تعطیل! حالا چرا میرن سرکار خدا میدونه! دوستان حواسشون که هست، بحث تولید داخل نیست ها، بحث ایران خودرو و سایپاست، همون که قیمت های 20 میلیونی اش باید بشه حداکثر 14 میلیون! البته به فرموده مقامات قبل از این! بعدش هم نکنه برین سراغ چینی ها؟!

 

من که میگم عوض شده!
هرچی من به رفقا میگم بابا این بهتر شده میگن الا و لابد نه! وقتی طرف با انتقاد از رواج آنچه «پدیده بسیار زشت ازدواج سفید» نامیده و نام بهتر آن را ازدواج سیاه دانسته، تاکید کرده: «خطر جدی که من در جامعه احساس می‌کنم، انحطاط اخلاقی است.» چطور میگی نه! این که احساس خطر! از اون طرف هم درباره رستاخیز گفته به هر حال بین علما و مراجع، اتفاق نظر نیست و چون ما هم نمی‌توانیم بگوییم ما کاری به کار مراجع نداریم و نظر آنها فقط برای مقلدانشان محترم است. و دست آخر هم گفته هر زمان ما، «فجر» انقلاب اسلامی است؛ به هر حال تصمیم بر آن شده است که بخش بین‌الملل جشنواره فیلم فجر با همین نام اما در زمان دیگر برگزار شود. باز هم بگین عوض نشده!

 

چرا ترس از تایید و تصویب فتح‌الفتوح؟
نه خدایی اش راست نمیگه؟ جون من با دقت و تفکر بخونین:« «موافقان برجام از این سند با عنوان «فتح‌الفتوح»! «بزرگترین‌دستاورد»! «تسلیم قدرت‌های جهانی در مقابل کشورمان»! «برجسته‌ترین معاهده تاریخ معاصر»! «پیروزی ۳ بر ۲» و... یاد می‌کنند و سوال آن است که اگر آقایان، به این دیدگاه و نظر خود درباره برجام اعتقاد دارند، چرا از تصویب آن در مجلس ابراز نگرانی کرده و می‌فرمایند تصویب برجام در مجلس، این سند را به عنوان یک قانون مصوب مجلس، الزام‌آور می‌کند؟! قانونی شدن «فتح‌الفتوح»! و تثبیت «برد ۳ بر ۲» که باید افتخارآفرین و غرورانگیز باشد، پس چرا برای آقایان نگران‌کننده و دغدغه‌آور است؟! تعجب‌آور نیست؟!» دیدین راست میگه حاج حسین کیهانی ها! دیگه تفسیر و طنازی هم نمی خواد!

 

حرف های یک تازه به دوران رسیده بی سواد؟
این آقای رییس سابق دانشگاه شریف، یه حرف هایی زده که هرجمله اش از جمله قبلی داغ تره، و دل هر رهگذر طرفدار دولت را می لرزاند. مثلا گفته:«اگر واردات خارجی گسترش یابد ممکن است مپنا هم از بین برود» خوب این قبول! این یکی رو کجای دلش بگذاره دولت؟«در کوران مذاکرات دولت معتقد بود پرتاپ ماهواره شریف به صلاح مملکت نیست» خیلی بد شد که؟!و دست آخر هم تیر خلاص:«رویکرد دولت ایجاد اقتدار مبتنی بر تولید علم نیست» البته باید شناسنامه ایشون بررسی بشه که بی سواد و تازه به دوران رسیده و به جهنم نباشه! درسته ؟!

۱۳۹۴/۶/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...