نسخه چاپی

محمدی: با طلای المپیك جبران می‌كنم

آزادكار وزن 65 كیلوگرم تیم ملی با بیان اینكه از كسب مدال برنز جهان راضی نیست گفت: بر اثر تنها یك اشتباه به راحتی مدال طلا را از دست دادم اما در المپیك جبران می‌كنم.

به گزارش نما به نقل از ایسنا،‌ سید احمد محمدی در گفتگو با خبرنگار اعزامی ایسنا به لاس‌وگاس، درباره کسب مدال برنز جهان اظهار کرد: متاسفانه اشتباه کوچکی داشتم که باعث شد مدال طلا را راحت از دست بدهم اما همین که دست خالی به ایران باز نمی گردم و توانستم ضمن کسب مدال برنز سهمیه المپیک را نیز بدست آورم خدا را شکر می‌کنم.

آزادکار وزن 65 کیلوگرم ایران افزود: انشاالله در مسابقات بعدی بخصوص المپیک جبران کنم و بتوانم با کسب طلای المپیک دل مردم عزیزمان را شاد کنم. از کسب مدال برنز جهان راضی نیستم.

وی درباره سطح رقابت های جهانی امسال گفت: با توجه به اینکه امسال سال قبل از المپیک 2016 است رقابتها از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود و همه بزرگان دنیا در این وزن عازم این رقابتها شده بودند. کار من هنوز تمام نشده و می‌خواهم با تلاش بیشتر و رفع نواقصم مدال طلای المپیک را کسب کنم.

محمدی درباره پیروزی بر کشتی‌گیر آمریکا نیز اظهار کرد: با توجه به اینکه او در کشور خودش مبارزه می‌کرد رقابت سخت و دشواری با او داشتم و او نیز آمده بود به هر شکل پیروز این مبارزه باشد اما با برنامه ریزی خوبی که داشتم و کمک کادر فنی، توانستم او را شکست دهم.

وی در پایان با قدردانی از دعای خیر مردم ایران در راه کسب این موفقیت گفت:دست مردم درد نکند که دعاگوی ما بودند. انشاالله سایر کشتی گیران ایران بتوانند به خوشرنگ ترین مدال دست پیدا کنند و مزد زحماتشان را به خوبی بگیرند. همچنین جا دارد از هموطنانمان در آمریکا که باز هم مثل همیشه با تشویق های خود سنگ تمام گذاشتند صمیمانه تشکر کنم. هر گاه که در آمریکا به روی تشک مبارزه می‌رویم مانند این است که در ایران کشتی می‌گیریم چرا که ایرانی ها با حضور گسترده خود به خوبی به ما انگیزه می‌دهند.

۱۳۹۴/۶/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...