نسخه چاپی

ولایتی : پیش‌بینی می‌كنم در مجلس آینده اصولگرایان اكثریت خواهند بود

مشاور مقام معظم رهبری در سیاست خارجی گفت: تحریم صادرات نفت به اروپا، آنها را متنبه می‌كند. علی اكبر ولایتی همچنین بیان كرد: فعالیت‌های انتخاباتی جبهه متحد، مجلس نهم مجلسی قدرتمند و باتركیبی قوی باشد. پیش‌بینی من این است كه در مجلس آینده اصولگرایان اكثریت را خواهند داشت.

علي‌اكبر ولايتي روز پنج‌شنبه در حاشيه دومين همايش نخبگان فرهنگي سپاه در جمع خبرنگاران، ‌تحريم‌هاي نفتي اروپا عليه ايران را بي‌تاثير دانست و گفت: اين تحريم‌ها در فروش نفت ما تاثيري ندارد و جمهوري اسلامي ايران همواره مشتري‌هاي نفتي خود را داشته و خواهد داشت.

ولايتي درباره اقدام وزارت نفت در تحريم نفتي اروپا گفت: اين اقدام، اقدام درستي بود و باعث مي‌شود كه اروپايي‌ها متنبه شوند و ديگر سراغ كارهايي نظير تحريم نفت ما نروند. از سوي ديگر اين اقدام انعكاس خوبي در داخل داشت و اراده‌هاي داخلي را براي مقابله با تحريم‌ها تقويت كرد.

وي هم‌چنين درباره انتخابات و ليست جبهه متحد گفت: جبهه متحد مواضعش روشن است و بر اصول خود پايدار خواهد بود و اميدوارم با فعاليت‌هاي انتخاباتي جبهه متحد، مجلس نهم مجلسي قدرتمند و باتركيبي قوي باشد. پيش‌بيني من اين است كه در مجلس آينده اصولگرايان اكثريت را خواهند داشت.

۱۳۹۰/۱۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...