نسخه چاپی

بدهكاری زوج های جوان با افزایش وام ازدواج

عضو كمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش وام‌های ازدواج، آرامش روانی زوج‌های جوان را به خطر می‌اندازد.

به گزارش نما به نقل از راه دانا، افزایش وام ازدواج، زوج ها را بدهکار می‌کند!مجتبی رحماندوست در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص وام‌های ازدواج تصریح کرد: کسانی که زندگی را دسته بالا می‌گیرند، با 10 میلیون هم کم می‌آورند و این مقدار پول را هم ناکافی می‌دانند.

وی با اشاره به این که آرامش روانی افراد ارزش بیشتری نسبت به مادیات دارد، خاطر نشان کرد: زوج‌های جوان بهتر است با تحمل کمی فشار مادی، زندگی خود را با هزینه‌های کمتری آغاز کنند و خود را زیر بار فشار اقساط بانک نبرند.

عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی در خصوص نظارت به عملکرد بانک‌ها نسبت این وام‌ها اظهار کرد: بانک‌ها تابع فرمان مجلس هستند و باید خود را با طرح‌ها و پیشنهادات تطبیق دهند اما به علت محدودیت ممکن است گاهی در عمل نتوانند تمام موارد را اعمال کنند.

رحماندوست در مورد اقساط وام‌های ازدواج تاکید کرد: این مقدار هزینه در ماه برای بسیاری از افراد، زیاد نیست و فشار چندانی به افراد وارد نمی‌کند اما با افزایش بودجه اولیه وام‌ها هزینه این اقساط هم افزایش می‌یابد و سبب می‌شود که آرامش روانی زوج‌ها بر هم خورد.

وی در پایان یادآور شد: اگر زوج‌ها هزینه کمتری را برای شروع زندگی در نظر بگیرند و نسبت به مشکلات تحمل بیشتری داشته باشند نیازی به افزایش وام‌های ازدواج دیده نمی‌شود.

۱۳۹۴/۶/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...