نسخه چاپی

كنایه بادامكی به هواداران پرسپولیس

عکس خبري -کنايه بادامکي به هواداران پرسپوليس

هافبك تیم فوتبال ملوان گفت: «به انزلی آمده‌ام كه خیلی بهتر از پرسپولیس بازی كنم و دوستان خوبی در ملوان دارم كه همه دوست داریم با امیدواری كه به این تیم داریم ملوان را سرفراز كنیم.»

حسین بادامکی درباره حضورش در ملوان گفت: «حضور پژمان نوری و مازیار زارع در ملوان همیشه برای هواداران این تیم بسیار لذت‌بخش و شادکننده است. حضور این بازیکنان تأثیر زیادی برای انتقالم به ملوان داشت. ملوان تیمی بسیار خوب، پرتماشاگر و ریشه‌داری است و جایگاه بسیار خوبی را در فوتبال ما دارد. به نظرم یکی از بهترین انتخاب‌ها را برای ادامه دادن راهم بعد از پرسپولیس گرفتم.»

وی افزود: «در ملوان به دنبال این هستم تا محیط جدیدی را تجربه کنم و خوشبختانه اکنون در شرایطی هستم که می‌توانم به ملوان کمک کنم. فقط امیدوارم همه دست به دست هم دهند تا این تیم ریشه‌دار همیشه سرپا بماند. علی‌رغم مشکلاتی که وجود دارد ما در ملوان فعلا به بن‌بستی نخورده‌ایم. خوشبختانه شنیدیم که مشکل هدایتی با ملوان حل شده که امیدوارم مسئولان انزلی با یکی و دو تا امضای خود این تیم را از استرس خارج کنند.»



بادامکی تاکید کرد: «من تازه به ملوان آمده‌ام، اما بازیکنانی از فصل قبل بودند که فقط 5 تا 6 درصد از قراردادهای خود را دریافت کرده‌اند و به لحاظ مالی شرایط بدی دارند. امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد به نفع ملوان باشد و ما تا بازی اول خیالمان از این مشکلات راحت شود.»

بادامکی گفت: «کار بسیار سختی را در لیگ برتر داریم، به غیر از 2 یا 3 تیم به نظر من سایر تیم‌ها در یک سطح هستند، ملوان کار خود را کمی دیر شروع کرده است و قطعا در یک یا 2 بازی اول نمی‌تواند خواسته هواداران را جبران کند. ما نیاز به زمان داریم که هر روز بهتر شویم و به شرایط آرمانی برسیم. به نظرم در یک یا دو پست همچنان نیاز به بازیکن داریم تا ملوانی باشیم که شایسته مردم خوب انزلی است.»



وی در پاسخ به سؤالی که چطور می‌خواهید با هواداران ملوان کنار بیایید و اتفاقات هواداران پرسپولیس برای تو تکرار نشود، نیز گفت: «در انزلی اتفاقات تهران نمی‌افتد. تماشاگران ملوان مثل طرفداران پرسپولیس کم صبر نیستند. البته بگذریم اجازه بدهید در این مورد حرفی نزنم.»

وی افزود: «من آمده‌ام که خیلی بهتر از پرسپولیس بازی کنم و دوستان خوبی در ملوان دارم که همه دوست داریم با امیدواری که به این تیم داریم ملوان را سرفراز کنیم.»

بادامکی در خصوص جریمه 30 درصدی باشگاه پرسپولیس نیز گفت: «این جریمه را قبول ندارم اما فعلا زور آقایان از ما بیشتر است و پول ما را نداده‌اند. هنوز از پرسپولیس طلبکارم و با من هیچ تسویه‌ حسابی نکرده‌اند. بازیکنانی که جدا شدند هنوز بلاتکلیف هستند. حتی هیچکس یک کلام هم به ما حرف نزده و هرجا دنبال آقایان می‌کردیم متاسفانه هیچ کس را پیدا نمی‌کنیم تا صحبت کنیم و تکلیف را روشن کنیم.»

۱۳۹۱/۴/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...