نسخه چاپی

پیروزی‌های جدید ارتش یمن در عمق خاك عربستان

منابع یمنی از پیشروی نیروهای ارتش و كمیته‌های مردمی در عمق خاك عربستان و موفقیت آنها در كنترل چهار موضع نظامی در ظهران عسیر خبر دادند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، شبکه خبری المسیره گزارش داد نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، جنگ‌افزارها و خودروهای نظامی سعودی در نجران را گلوله باران کردند.
از سوی دیگر شبکه المیادین به نقل از یک منبع یمنی گزارش داد نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مواضع نظامی قشبه،حسن، وفایا و سهوه در الربوعه ظهران عسیر در عربستان را به کنترل خود درآوردند.
این منبع افزود عملیات نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی و پیشروی در مواضع نظامی سعودی به انهدام چهار نفربر و انهدام انبارهای مهمات نظامیان سعودی منجر شده است.
این منبع تصریح کرد نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، برج‌های مراقبت مواضع نظامی چهارگانه در ظهران عسیر را منهدم کردند.
به گفته این منبع یمنی، ارتش و کمیته‌های مردمی وارد مجتمع دولتی الربوعه در ظهران عسیر در جنوب عربستان شدند.
ارتش و کمیته‌های یمن در ادامه موفقیت‌های خود در عمق خاک عربستان و به تلافی جنایات مستمر آل سعود علیه ملت یمن، استحکامات نظامی در مواضع  الدود و جلاح در الخوبه در منطقه جیزان عربستان را منهدم کردند.
شبکه المیادین همچنین گزارش داد نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن،جنگ‌افزارهای نظامی سعودی در پایگاه نظامی نجران و پایگاه الخوجره در جیزان را گلوله باران کردند.

۱۳۹۴/۶/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...