نسخه چاپی

باقری: برای اینكه مانع از درگیری شوم وارد زمین شدم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در صحنه اخراجم این فكر را كردم كه بین بازیكن ما و بازیكن حریف درگیری به وجود می‌آید.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، کریم باقری در مورد بازی تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: بازی برای ما خیلی سخت شد، چرا که تیم پیکان برخلاف انتظار خیلی خوب و دونده بازی کرد. واقعاً تیم پیکان استحقاق این را دارد که در صدر جدول لیگ یک باشد. من همین‌جا به مرزبان بابت آماده کردن این تیم خوب تبریک می‌گویم.
وی افزود: با وجود اینکه پیکان نمایش خوبی داشت، اما ما هم بازی باکیفیتی ارائه دادیم و استحقاق برد را داشتیم. در نیمه دوم می‌توانستیم یکی، دو گل دیگر به پیکان بزنیم، اما بازیکنان قدر موقعیت‌ها را ندانستند. برای ما مهم برد بود که به آن رسیدیم و حالا باید خودمان را برای بازی با ملوان در مرحله بعد آماده کنیم.
باقری در مورد صحنه‌ای که منجر به اخراجش از روی نیمکت پرسپولیس شد، عنوان کرد: در آن صحنه فکر کردم بازیکن حریف قصد درگیری با بازیکن ما را دارد و به خاطر اینکه آنها با هم درگیر نشوند، وارد زمین شدم. مورد خاصی نبود و نیتم از رفتن به زمین فقط همین مورد بود و داور هم به این خاطر به من کارت قرمز نشان داد.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکن پیکان به شما بی‌احترامی کرد یا نه، تصریح کرد: نه، چیز خاصی نبود. چنین اتفاقاتی در فوتبال پیش می‌آید و نباید خیلی به آن پرداخت.

۱۳۹۴/۶/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...