نسخه چاپی

حسن رحیمی به دور سوم رسید

نماینده وزن ۵۷ كیلوگرم كشورمان در رقابت‌های كشتی آزاد قهرمانی جهان با پیروزی در دومین دیدارش راهی مرحله بعد شد.

به گزارش نما ، مسابقات چهار وزن سوم و پایانی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان از ساعت 21:30 امشب (شنبه) به وقت ایران در شهر لاس وگاس آمریکا آغاز شد که حسن رحیمی نماینده وزن 57 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دومین دیدارش راهی مرحله بعد شد.
در وزن 57 کیلوگرم که 44 کشتی‌گیر وزن‌کشی کرده‌اند، حسن رحیمی در دور اول با نتیجه 4 بر 3 مقابل پدرو جسوس از ونزوئلا به پیروزی رسید و به دور دوم رفت. وی در این مرحله نیز با نتیجه 7 بر صفر مقابل اسدلله لاچینوف از بلاروس به برتری دست یافت و به دور سوم رسید. وی در این مرحله با برنده دیدار محمودجان شوکتوف از ازبکستان و آنتونی راموس از آمریکا مبارزه خواهد کرد.
کشتی‌گیران ازبکستان، مجارستان و آمریکا مهم‌ترین حریفانی هستند که رحیمی تا نیمه‌نهایی با آنها روبرو خواهد شد و در این مرحله باید با یکی از کشتی‌گیران ارمنستان، سزار آکگول از ترکیه، آمیت کومار از هند یا ویکتور لبدوف از روسیه، صمد ندیربیک اولو از قرقیزستان یا بونه رودریگوئز کوبایی دیدار کند. این کشتی‌گیران با هم مصاف خواهند داد و کشتی‌گیر برتر به احتمال زیاد حریف رحیمی، البته در صورت راهیابی به نیمه‌نهایی، خواهند بود.

۱۳۹۴/۶/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...