نسخه چاپی

واكنش پروین به خبر پیوستن امیر عابدزاده به پرسپولیس

عکس خبري -   واکنش پروين به خبر پيوستن امير عابدزاده به پرسپوليس

عضو كمیته فنی باشگاه پرسپولیس ابراز امیدواری كرد امیر عابدزاده تبدیل به عقاب دوم این تیم شود.

علی پروین در خصوص پیوستن امیر عابدزاده به پرسپولیس اظهار داشت: «از شنیدن این خبر خیلی خوشحال شدم و امیر بیشتر برای کمک به تیم امیدهای پرسپولیس و بعد بزرگسالان آمده است. امیدوارم امیر جای احمدرضا را به عنوان عقاب دوم پرسپولیس پر کند.»
وی افزود: «وقتی احمد درون دروازه‌ بود تمام مدافعان تیم ملی و پرسپولیس خیالشان از بابت پشت سرشان راحت بود. او در زمین و هوا مسلط بر توپ بود. تعریف امیر را زیاد شنیده‌ام اما باید ببینیم در زمین چه کار انجام می‌دهد. خبر خوبی بود و دست رویانیان درد نکند.»

پروین تاکید کرد: «متأسفانه در حال حاضر تیم امید پرسپولیس به راحتی سه تا سه تا می‌خورد و نتیجه را به حریفان واگذار می‌کند و این اصلاً برای تیم‌های پایه پرسپولیس خوب نیست. باید هر چه سریع‌تر سروسامانی به وضعیت تیم‌های پایه بدهیم. پیوستن امیر تا حدی می‌تواند به ما کمک کند. او راه سختی دارد اما اگر باهوش باشد می‌تواند راه صد ساله را زودتر بپیماید.»

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره برگزاری لیگ در ماه مبارک رمضان گفت: «اگر بازی‌ها برگزار نشود، بهتر است اما نمی‌توانم قاطع این حرف را بزنم. یک بازیکن است که روزه می‌گیرد و از طرف دیگر بازیکنی است که روزه نمی‌گیرد. واقعاً نمی‌دانم اما بهتر است چند نفر دور هم بنشینند و تصمیمی جدی بگیرند. اگر بازی‌ها را عقب بیندازند لیگ ما نامنظم می‌شود و بعدها تیم‌ها و باشگاه‌ها دچار دردسر می‌شوند. باید تصمیمی جدی بگیریم که بعداً ضرر نکنیم.»



پروین درباره اظهارنظر کفاشیان مبنی بر اینکه قبل از اذان در ماه مبارک رمضان نباید تمرینات برگزار شود گفت: «تصمیم سختی است و البته بد نیست. در این گرما تیم‌های امید و جوانان ما ساعت دو و سه بعد از ظهر تمرین می‌کنند. من از شما می‌پرسم آیا اینها می‌توانند با این وضعیت روزه بگیرند؟ یا اگر افطار کنند می‌توانند بلافاصله تمرین خود را شروع کنند؟ باید راه حلی پیدا شود که به فوتبال ما ضرر نزند.»

وی درباره احتمال پیوستن جواد نکونام به استقلال خاطرنشان کرد: «هر وقت پرسپولیس و استقلال قوی بودند نتیجه‌اش موفقیت تیم ملی بود. این دو تیم امسال خوب مهره‌گیری کردند و بازی‌های جذابی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به نمایش خواهند گذاشت. البته ان شاءلله پرسپولیس بیشتر گل می‌کند.»

پروین در پایان درباره امیر قلعه‌نویی گفت: «صد بار گفتم و باز هم می‌گویم قلعه‌نویی در فوتبال ما حرف ندارد. چند سال تیم‌هایی را در دست گرفت و آن ها را قهرمان کرد اما قدرش را ندانستیم. من همیشه امیر را دوست دارم و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

۱۳۹۱/۴/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...