نسخه چاپی

قطع دست جوان 19 ساله در چرخ گوشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع یك مورد حادثه چرخ گوشت خبر داد و افزود: طی این حادثه كارگر ۱۹ ساله دست خود را از دست داد.

به گزارش نما به نقل از مهر: سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع یک مورد حادثه چرخ گوشت خبر داد و افزود: طی این حادثه کارگر ۱۹ ساله دست خود را از دست داد.

سید جلال ملکی درباره وقوع این حادثه گفت: این حادثه ساعت ۱۱ دقیقه بامداد امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی دو ایستگاه آتش نشانی را به محل وقوع حادثه در خیابان اسکندری جنوبی اعزام کرد.

وی گفت: با حضور آتش نشانان در محل حادثه که یک مغازه چلوکبابی بود مشخص شد که دست چپ یک کارگر ۱۹ ساله ایرانی تا مچ داخل چرخ گوشت صنعتی مغازه گیره کرده و کارگر جوان توانایی خروج دست خود را ندارد. آتش نشانان بلافاصله چرخ گوشت را باز کرده و با خارج کردن قطعات جدا شدنی آن، قسمت گلوگاه چرخ گوشت را با نظارت تکنسین های اورژانس و مصدوم حادثه به نزدیک ترین بیمارستان منتقل کردند.

ملکی با اعلام اینکه طبق هماهنگی های صورت گرفته، گروه نجات در بیمارستان مستقر بود و تحت نظارت کادر پزشکی بیمارستان اقدامات اولیه برای برش گلوگاه فولادی چرخ گوشت را انجام می داد، افزود:عملیات نفس گیر امدادگران در اتاق عمل بیمارستان در حالی ادامه داشت که متاسفانه بعد از پایان جداسازی مشخص شد کارگر ۱۹ ساله دست خود را از ناحیه مچ از دست داده است.

ملکی گفت: حال عمومی مصدوم رضایت بخش اعلام شده و گروه امداد و نجات بعد از انجام عملیات در اتاق عمل به ایستگاه بازگشتند.

۱۳۹۴/۶/۲۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...