نسخه چاپی

ناراحتي شديد مظلومي از شنيدن خبر بازگشت مجيدي

مجیدی به خاطر رفقای قلعه‌نویی از استقلال رفته بود!

عکس خبري -  مجيدي به خاطر رفقاي قلعه‌نويي از استقلال رفته بود!

خبر بازگشت فرهاد مجيدي خيلي‌ها را به فكر فرو برده است. در رأس همه، پرويز مظلومي و دستيارانش هستند كه از شنيدن اين خبر شوكه شده‌اند. چرا فرهاد مجيدي كه وسط فصل قبل ناگهان از استقلال رفت حالا مي‌خواهد برگردد؟ شنيدن خبر بازگشت فرهاد آنقدر ناراحت‌كننده است كه بيش از همه خشم پرويز مظلومي را به همراه داشته است. سرمربي سابق استقلال تاكنون سكوت كرده و هيچ واكنش رسمي بابت اين موضوع نشان نداده است اما دوستان و نزديكانش خبر از يك ناراحتي عميق مي‌دهند.
مظلومي روز گذشته در يك محفل خصوصي همراه دوستانش پيرامون بازگشت مجيدي حرف‌هايي زده است. راوي مي‌گفت مظلومي از ما مي‌پرسيد واقعاً فرهاد مي‌خواهد برگردد؟! او كه وسط فصل به خاطر دوستان قلعه‌نويي استقلال را ترك كرد و رفت! حالا چرا مي‌خواهد برگردد؟ پرويز مظلومي راست مي‌گويد. اگر او اين جملات را به زبان آورده باشد حق دارد. فرهاد به بهانه اينكه برخي دوستان امير قلعه‌نويي در باشگاه استقلال چوب لاي چرخ پرويز مي‌گذارند از اين تيم جدا شد. از ياد نمي‌رود كه فرهاد مجيدي بعد از جدايي گفت: «نمي‌گذارند مظلومي جام را بالاي سر ببرد. مطمئن باشيد نمي‌گذارند.»
منظور فرهاد، امير قلعه‌نويي و دوستانش بودند اما حالا همين فرهاد مي‌خواهد به استقلال برگردد و با امير قلعه‌نويي و همان دوستان كار كند. آيا اين خبر صحت دارد؟ علي فتح‌ا...زاده از توافق با اين بازيكن تا آخر هفته خبر داده است! بدون شك اگر مجيدي به استقلال برگردد با مصاحبه تندي از سوي پرويز مظلومي روبرو خواهد شد و سرمربي سابق استقلال حرف‌هايي عليه اين بازيكن خواهد زد كه شايد به تيتر يك روزنامه‌ها بدل شود.
در همين راستا شنيده مي‌شود طي روزهاي گذشته دستياران پرويز مظلومي بارها با شماره همراه فرهاد مجيدي تماس گرفته‌اند تا از وي پيرامون صحت اين ماجرا سوال‌هايي را بپرسند اما تلفن همراه مجيدي خاموش است و با هيچ كس در ارتباط نيست. برخي از دوستان مظلومي هم معتقدند فرهاد در نهايت به استقلال نخواهد آمد و او پاي حرف‌ها و عقايدش خواهد ايستاد.
مجيدي يك هفته قبل هم در مصاحبه‌اي اعلام كرده بود كه شاگرد مكتب ناصر حجازي است و افتخار مي‌كند كه در مكتب ناصر خان بزرگ شده است. اين صحبت‌ها در واقع مخالفت آشكار با افكار و عقايد امير قلعه‌نويي بوده و با اخباري كه امروز درخصوص بازگشت مجيدي مي‌شنويم در تضاد است و همخواني ندارد.

۱۳۹۱/۴/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...