نسخه چاپی

نظر فلامك جنیدی درباره برنامه ˝خندوانه˝

فلامك جنیدی بازیگر طنز می‌گوید آن‌قدر بازیگر طنز در عرصه بازیگری فعال هستند كه نمی‌توان انتظار داشت همه بازیگران كمدین در مسابقه برنامه ˝خندوانه˝ شركت كنند.

به گزارش نما به نقل از هنرآنلاین: فلامک جنیدی بازیگر طنز تلویزیون که این روزها مشغول بازی در مجموعه ˝یادداشت‌های یک زن خانه‌دار˝ است، می‌گوید مجموعه‌های تلویزیونی ما تلفیقی از فیلمنامه‌های ترکی و ایرانی است، اما باید قدر مجموعه‌هایی چون ˝خندوانه˝ را هم بدانیم.

جنیدی درباره حضور دوباره‌اش در مجموعه تلویزیونی به هنرآنلاین گفت: به هر حال بازیگر در موقعیت و شرایطی است که باید در عرصه کاری‌اش حضور داشته باشد. مشغول بازی در نمایش "مسخ"بودم و امسال تصمیم گرفتم با مجموعه تلویزیونی "یادداشت‌های یک زن خانه‌دار" دوباره به تلویزیون برگردم.

وی ادامه داد: اینکه در دوره‌ای از بازی در مجموعه‌های تلویزیون دور می‌شوم، به دلیل نامساعد بودن وضعیت فیلمنامه‌ها و بخشی هم به دلیل پیشنهادهای مالی ضعیف است. واقعاً نمی‌توانم به داستان‌های سطحی برای بازی در نقشی جواب مثبت بدهم.

این بازیگر تلویزیونی درباره برنامه موفق "خندوانه" بیان کرد: خوشحالم برنامه‌ای در تلویزیون پخش می‌شود که مردم هم آن را می‌پسندند، چرا که تلویزیون باید پاسخگوی هر سلیقه‌ای باشد. به نظر من ایده برنامه "خندوانه" واقعاً جذاب است. علاوه بر آن دست‌اندرکاران این برنامه هم آدم‌های باهوشی هستند که تا این برنامه نزدیک به تکرار سوژه می‌شود، سریع جذابیت برنامه را با آیتم‌های متنوع بالا می‌برند.

جنیدی با اشاره به انتخاب بازیگران طنز که به صورت محدود در مسابقه "خندوانه برتر" شرکت کرده بودند، عنوان کرد: به نظر من آن‌قدر بازیگر طنز در عرصه بازیگری فعال هستند که نمی‌توان انتظار داشت همه بازیگران کمدین در این مسابقه شرکت کنند. به هر حال آن کسی که برنامه را می‌سازد، حق انتخاب بازیگر کمدین را در این مسابقه دارد، اما همین ایده جذاب هم تاکنون سطح سلیقه و تعداد بیننده‌های تلویزیون را بالا برده است.

بازیگر مجموعه "قهوه تلخ" در ادامه به بازی‌های اخیرش در رسانه ملی اشاره کرد و گفت: فعلاً مشغول بازی در مجموعه "یادداشت‌های یک زن خانه‌دار" هستم که البته نقش پیچیده‌ای نیست، اما فکر می‌کنم این مجموعه جذابیت‌های خاص خودش را برای بیننده دارد. امیدوارم کار به زودی برای پخش آماده شود.

جنیدی علاوه بر بازیگری در تئاتر و تلویزیون، نویسندگی را هم تجربه کرده و نگارش و چاپ مجموعه داستان‌هایش را به پایان رسانده است.

۱۳۹۴/۶/۲۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...