نسخه چاپی

دوئل مرگبار 2 كارتن‌ خواب سر جای خواب

دعوای خونین دو مرد كارتن‌خواب در یكی از پارك‌های جنوب تهران با قتل یكی از آنها خاتمه یافت.

به گزارش نما به نقل از روزنامه جوان: دعواي خونين دو مرد كارتن‌خواب در يكي از پارك‌هاي جنوب تهران با قتل يكي از آنها خاتمه يافت.

ساعت 11 و 30 دقيقه ديروز قاضي ايلخاني بازپرس ويژه قتل از دادسراي جنايي پايتخت با تماس تلفني مأموران كلانتري نبرد از قتل مرد جواني با خبر شد.

لحظاتي بعد بازپرس به همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل حادثه كه حاشيه بزرگراه شهيد محلاتي بود، حاضر شدند. تيم جنايي در محل حادثه با جسد خونين مرد ناشناسي حدوداً 30 ساله كه بر اثر ضربه جسم نوك تيز و برنده‌اي به گردنش به قتل رسيده بود، روبه‌رو شدند.

نخستين بررسي‌ها نشان داد مقتول كه مرد كارتن‌خواب و معتادي است دقايقي قبل با مرد ناشناس كارتن‌خواب ديگري دوئل خونيني را رقم زده‌اند كه در جريان آن وي با اصابت چاقوي ديگري به قتل مي‌رسد. همچنين در بررسي‌ها مشخص شد قاتل بعد از حادثه از محل گريخته است. يكي از شاهدان گفت: مقتول و قاتل هر دو كارتن‌خواب و معتاد هستند كه مدتي است در پاركي در اين حوالي شب‌ها مي‌خوابند. دقايقي قبل متوجه درگيري آنها شدم كه يكي از آنها با چاقو ديگري را هدف قرار داد و از محل گريخت.

وي در ادامه گفت: متهم و مقتول هر دو ناشناس هستند. بررسي‌هاي ميداني هم نشان داد ضارب و مقتول از قبل به خاطر جاي خواب در پارك با هم درگيري داشته‌اند تا اينكه اين حادثه رقم مي‌خورد. جسد مقتول به دستور قاضي ايلخاني براي انجام آزمايش‌هاي لازم و شناسايي هويت آن به پزشكي قانوني منتقل شد. مأموران تحقيقات گسترده‌اي را براي شناسايي و بازداشت قاتل فراري آغاز كرده‌اند.

۱۳۹۴/۶/۲۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...