نسخه چاپی

آمار عضویت میانسالان در فیس بوك و توییتر

یكی از هر هفت نفری كه سن شان بالای 55 سال است، در شبكه های اجتماعی مانند فیس بوك و توییتر عضو هستند و آمارهای رسمی نشان می دهد كه پلتفرم های مذكور برای این گروه سنی هم محبوبیت دارد.

به گزارش نما به نقل از عصر ارتباط: یکی از هر هفت نفری که سن شان بالای 55 سال است، در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر عضو هستند و آمارهای رسمی نشان می دهد که پلتفرم های مذکور برای این گروه سنی هم محبوبیت دارد.

بررسی ها نشان داد در فاصله سال های 2012 تا 2015 میلادی ضریب نفوذ شبکه های اجتماعی میان گروه سنی 55 تا 64 سال دو برابر شده است. در حالی که سه سال قبل حدد یک چهارم این افراد در سایت های اجتماعی و رسانه ای عضویت داشتند، هم اکنون نیمی از آنها در چنین فضاهایی حضور دارند.

همچنین گفته شد سال 2012 میلادی یک دهم افراد بالای 65 سال عضو شبکه های اجتماعی بودند و در عوض هم اکنون از هر هفت فرد متعلق به این گروه سنی یک نفر در سایت های مذکور صفحه شخصی دارند. برای گروه سنی کمتر از 25 سال هم اعلام شد. 92 درصد این افراد عضو فعال شبکه های اجتماعی هستند. در مجموع دوسوم همه مردم جهان هم اکنون عضو شبکه های اجتماعی شده اند.

۱۳۹۴/۶/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...