نسخه چاپی

شلیك 8 تیر به فرار سارقان پایان داد

سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار خودرو در حال پرسه زنی در لابه لای خودروهای پارك شده در اتوبان بسیج با ظن مأموران پلیس و بعد از یك عملیات تعقیب و گریز به دام افتادند.

به گزارش نما به نقل از فارس: سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار خودرو در حال پرسه زنی در لابه لای خودروهای پارک شده در اتوبان بسیج با ظن مأموران پلیس و بعد از یک عملیات تعقیب و گریز به دام افتادند.

سرهنگ قدرت اله حق پرست، رئیس کلانتری 156افسریه با اعلام این خبر، اظهار داشت: ساعت 3 بامداد مورخه 10 شهریور 94 ماموران گشت انتظامی در حین گشت زنی در اتوبان بسیج متوجه یک دستگاه خودروی پراید با دو نفر سرنشین یکی مرد و دیگری زن و نفر سوم یک نفر مرد که در حال پرسه زنی در لابه لای خودرو های پارک شده بودند می‌شوند.

رئیس کلانتری 156افسریه تصریح کرد: مأموران جهت بررسی موضوع اقدام کردند که ناگهان خودرو با سرعت زیاد به داخل اتوبان بسیج متواری شد.

وی گفت: مأموران با هماهنگی مرکز پیام به تعقیب و گریز پرداختند که خودروی مذکور به سمت اتوبان متواری شده و به صورت خلاف جهت اتوبان بسیج را به سمت پل هجرت طی کرد که ماموران به منظور متوقف کردن متهمان مجبور به شلیک چهار تیر هوایی شدند.

سرهنگ حق پرست ادامه داد: متهمان با شلیک تیر هوایی هم توقف نکرده و به صورت خلاف قصد فرار به سمت اتوبان یاسینی و باقری را داشتند که با جدول برخورد کرده و توقف نمودند.

رئیس کلانتری 156افسریه به دستگیری راننده خودرو به هویت منصور و سرنشین دیگر به هویت فرشته پرداخت و گفت: در بررسی اولیه مشخص شد راننده شرب خمر نموده و متهمین نیز هیچ نسبتی با همدیگر نداشته ولی با هم همدست بودند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی از داخل خودرو پراید، دو عدد انبردست و یک عدد چاقوی مخصوص باز کردن درب کشف شد.

سرهنگ حق پرست در خاتمه به شلیک 8 تیر در تعقیب و گریز متهمان اشاره و خاطرنشان کرد: در نهایت خودرو به پارکینگ منتقل شد و متهمان که از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار خودرو در شرق پایتخت بودند نیز به کلانتری انتقال داده شده و پس از انجام تحقیقات مقدماتی و پرونده آنان، جهت بررسی بیشتر و کشف سایر جرایمشان در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

۱۳۹۴/۶/۲۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...