نسخه چاپی

انتقال پیكر جان‌باختگان ایرانی به كشور

رئیس ستاد مكه با بیان اینكه خانواده های ۷ تن از درگذشتگان حادثه مسجدالحرام تقاضای انتقال اجساد مرحومانشان را داشتند، گفت: سعی می كنیم تا پنج شنبه این پیكرها به ایران منتقل شوند.

به گزارش نما به نقل از فارس، مسعود مجردی با اشاره به آخرین وضعیت حادثه مسجدالحرام گفت:‌ حسب درخواست برخی از خانواده های کشته شدگان حادثه مسجدالحرام پیکر تعدادی از فوت شدگان این حادثه به ایران منتقل می شود.

وی گفت: خانواده های ۷ تن از درگذشتگان حادثه مسجدالحرام تقاضای انتقال اجساد مرحومانشان را داشتند که سعی می کنیم تا پنج شنبه این پیکرها به ایران منتقل شوند و در غیر این صورت در اولین پرواز بعد از انجام اعمال به کشور منتقل خواهند شد.

رئیس ستاد مکه در پاسخ به این سئوال که آیا تمام مفقودین حادثه مکه شناسایی شده اند یا خیر؟ گفت: متاسفانه هم اکنون سه خانم زائر مفقودالاثر هستند که پیگیری ها برای شناسایی آنها همچنان ادامه دارد.

مجردی در ادامه در خصوص آخرین وضعیت پروازی زائران ایرانی نیز گفت: هم اینک پروازهای ایران به مدینه به اتمام رسیده و آخرین زائران ایرانی نیز پنج شنبه این هفته از طریق جده و مدینه وارد مکه مکرمه خواهند شد.

۱۳۹۴/۶/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...