نسخه چاپی

گلایه شیرازی‌ها از توهین خندوانه

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز از سخنان «سجاد افشاریان» در برنامه خندوانه گلایه كرد و گفت: این عناوین و توهین‌ها به مردم شریف شیراز نمی‌چسبد.

به گزارش نما به نقل از فارس: غلام‌مهدی حقدل رئیس شورای اسلامی شهر در جلسه شورای اسلامی این شهر از سخنان «سجاد افشاریان» در برنامه خندوانه گلایه کرد و گفت: این عناوین و توهین‌ها به مردم شریف شیراز نمی‌چسبد.

رضا محمدیان عضو شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این‌باره گفت: آنچه در برنامه هفته اخیر «خندوانه» در مورد شیرازی‌ها مطرح شد تکرار عناوین زشت و نسبت‌های ناروایی است که جز ایجاد اختلاف نتیجه‌ای ندارد.

محمدیان اظهار داشت: برنامه خندوانه در هفته اخیر شیرازی‌ها را افرادی تنبل معرفی کرد و بیشترین توهین به شهروندان این شهر شد و توضیحی نیز از سوی صداوسیما در این مورد اعلام نشد.

وی افزود: تاکنون چندین بار شاهد چنین برنامه‌هایی از صداوسیما بوده‌ایم که نسبت‌هایی نادرست و عناوین زشت را به مردم شیراز نسبت می‌دهند و جا دارد که صداوسیما تفاوتی بین هجو و طنز قائل شده تمسخر دیگران و القای نسبت‌های دروغ قومیتی را اسباب خنده قرار ندهد بلکه حرمت قومیت‌ها در تمام برنامه‌های جدی و طنز رعایت شود.

سجاد افشاریان در مورد شوخی‌های خود در برنامه «خندوانه» توضیحاتی را ارائه کرد و اظهار داشت: من در شیراز به دنیا آمدم، بزرگ شدم و سال‌ها در این شهر کار کردم و عطر بهارنارنج‌های شهرم را نفس کشیده‌ام و فرق کمدی و توهین را می‌دانم.

۱۳۹۴/۶/۲۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...