نسخه چاپی

ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال

اعضای نشست تخصصی انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال، محمد ناظم‌الشریعه را به عنوان سرمربی جدید انتخاب و معرفی كردند.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، در نشستی با حضور علی کفاشیان رییس فدراسیون، عباس ترابیان رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی، سیدرضا افتخاری رییس کمیته فوتسال و اعضای کمیته فنی فوتسال و فوتبال ساحلی به عنوان اعضای تخصصی انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال برگزار و سرمربی تیم ملی فوتسال انتخاب شد.
اعضای نشست تخصصی انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال براساس مصوبه هیات رییسه فدراسیون فوتبال مشخص شده اند.
کارنامه 30 ساله محمد ناظم الشریعه را در عرصه ورزش به شرح زیر مرور می کنیم :
1364 تا 68 : بازی در لیگ دسته یک فوتبال کشور و دعوت به اولین تیم ملی امید فوتبال به همراه افشین پیروانی از فارس
1375 :  شرکت در اولین دوره مسابقات فوتسال کشوری با تیم منتخب فارس ... در این دوره مسابقات بسیاری از بزرگان حال حاضر فوتسال حضور داشتند، ناصر صالح مربی تیم تهران الف بود و محمدرضا حیدریان هم در تیم تهران ب بازی می کرد.
1376: حضور در دومین دوره مسابقات فوتسال کشوری به همراه تیم صدرای شیراز با عنوان مربی- بازیکن و صعود به اولین دوره لیگ برتر فوتسال ایران ... این مسابقات با حضور 40 تیم در کرمانشاه برگزار شد و صدرا با مربیگری ناظم الشریعه به مقام چهارم رسید.
1382: برگزاری اولین و تنها دوره مسابقات فوتسال زیر 10 سال کشور با حضور 40 تیم ... تیم صدرای شیراز با هدایت ناظم الشریعه به مقام قهرمانی مسابقات رسید.
1382 تا 85 : انتخاب به عنوان مربی تیم ملی امید ... ناظم الشریعه با تیم ملی امید در تورنمنت بین المللی تهران حضور داشت، تیم ملی برزیل، اوکراین و بزرگسالان و امید ایران در این مسابقات شرکت کردند و تیم امید به مقام سوم رسید، بازیکنانی مانند مصطفی نظری، محمد طاهری، هادی بافنده، جاسم سلطانی و امین هاشمیان در این تیم شاگرد ناظم الشریعه بودند.
1385 : عضویت در کمیته فنی فوتسال با حضور افرادی چون عباس ترابیان و سیدمهدی ابطحی
1386 تا 1389 : قهرمانی با تیم جوانان صدرا در لیگ -صعود تیم بانوان صدرا از لیگ دسته سه تا دسته یک ... امتیاز تیم صدرای شیراز که سال ها توسط ناظم الشریعه مدیریت می شد، در سال 89 به گیتی پسند اصفهان واگذار شد.
1389: نایب قهرمانی با تیم گیتی پسند اصفهان در لیگ برتر ... ناظم الشریعه از هفته چهارم هدایت گیتی پسند قعرجدولی را به عهده گرفت اما در نیم فصل دوم به دلیل مشغله کاری، به عنوان مدیرفنی در گیتی پسند فعالیت کرد و مهدی ابطحی هدایت آن را به عهده گرفت.
1390: حضور در بازی های جام ملت های آسیای امارات به عنوان آنالیزور -  اخذ مدرک سطح A آسیا- انتخاب به عنوان مدرس رسمی فوتسال AFC
1391: کسب رتبه سوم و عنوان فنی ترین تیم لیگ برتر با تیم حفاری اهواز
1392: کسب رتبه چهارم و عنوان فنی ترین تیم لیگ برتر با حفاری اهواز
1393: انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی امید و مربی تیم ملی بزرگسالان ... ناظم الشریعه به عنوان دستیار خسوس در تورنمنت چین و بازی با روسیه در قم و مسکو حضور داشت.

۱۳۹۴/۶/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...