نسخه چاپی

گوشی سرقتی، راز یك جنایت را بعد از3سال برملا كرد

به گزارش نما - ایران نوشت:سمیرا که همراه با خانواده‌اش در شهرستان کاشمر زندگی می‌کرد یک هفته قبل به مناسبت سالگرد تولدش از پدر خود یک گوشی تلفن همراه هدیه گرفت. او سیم کارت جدیدی خرید و گوشی را فعال کرد. اما پس از گذشت چند روز پلیس به خانه آنها مراجعه کرد و دختر جوان دستگیر شد.

سمیرا که شوکه شده بود و نمی‌دانست موضوع چیست در بازجویی‌های پلیسی گفت گوشی دست دوم را پدرش برای او هدیه خریده است. کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی، پدر این دختر جوان را نیز دستگیر کردند. مرد 50 ساله در تحقیقات پرونده گفت: راننده کامیون هستم و چندی قبل در شهرستان تربت حیدریه تصادف کردم. در حالی که ماشین را به تعمیرگاه برده بودم فردی رهگذر به من مراجعه کرد و با نشان دادن گوشی گفت به خاطر اینکه پول لازم داردحاضر است گوشی تلفن را به نصف قیمت بفروشد. جواد در ادامه افزود: من که در صدد خرید یک هدیه برای دخترم بودم گوشی را خریدم و از چیز دیگری خبر ندارم.
راز یک جنایت
با مشخصاتی که پدر سمیرا در اختیار کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تربت حیدریه قرار داد، مرد 41 ساله‌ای که فروشنده گوشی تلفن همراه بود شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد. وی در بازجویی‌های نخست به جنایتی هولناک اعتراف کرد و گفت: دو سال قبل، برادرم مصطفی، همراه با دوتن از دوستانش به نام‌های وحید و رضا برای استعمال مواد مخدر به داخل خانه مخروبه‌ای که از پدرم به ارث مانده رفته بودند. آنها در حال استعمال مواد مخدر با هم درگیر می‌شوند و برادرم و رضا ، وحید را به قتل رسانده و متواری شده بودند. 24 ساعت بعد از این ماجرا، برادرم به من گفت که چه جنایتی انجام داده و به خاطر اینکه مشکلی برایش به وجود نیاید به داخل ساختمان مخروبه رفتیم و شبانه جسد را به آتش کشیدیم. خاکستر باقی مانده جسد را نیز به داخل رودخانه‌ای که در همان نزدیکی بود ریختیم و گوشی تلفن همراه مقتول را هم برداشتیم. دو سال گذشت و من که فکر می‌کردم آب از آسیاب افتاده گوشی را فروختم و...
دستگیری متهمان پرونده
رئیس پلیس شهرستان تربت حیدریه در این باره ب گفت: سال 91 یک زن با مراجعه به پلیس آگاهی تربت حیدریه اعلام کرد پسر 21 ساله‌اش به نام وحید با برداشتن گوشی تلفن همراه و موتورسیکلت از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته است. سرهنگ ابوالقاسم حیدری مقدم افزود: در پی اعلام شکایت این زن، تحقیقات گسترده پلیسی آغاز شد، اما کارآگاهان هیچ ردی از پسر جوان پیدا نکردند. در حالی که پیگیری پرونده پس از گذشت سه سال همچنان در دستور کار کارآگاهان قرار داشت، ناگهان با فعال شدن گوشی تلفن همراه این پسر جوان، راز جنایت کشف شد و کارآگاهان پلیس آگاهی تربت حیدریه عاملان این جنایت هولناک را دستگیر کردند. یکی از عاملان این جنایت جوانی به نام مصطفی است که چندی قبل به اتهام سرقت نیز دستگیر شده بود.

۱۳۹۴/۶/۲۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...