نسخه چاپی

برگزاری جلسات برجام در هفته آینده

سخنگوی كمیسیون ویژه بررسی برجام مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه برگزاری جلسات برجام در هفته آینده هم ادامه دارد، گفت: تلاش می كنیم تا دهه اول مهر گزارش برجام آماده و به هیئت رئیسه مجلس ارائه شود.

به گزارش نما، سیدحسین نقوی حسینی نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با افکارخبر با اشاره به نحوه کار کمیسیون ویژه بررسی برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) در هفته آینده گفت: این کمیسیون امروز چهارشنبه صبح و عصر جلسه دارد و هفته آینده که مجلس جلسه علنی دارد، جلسات کمیسیون با هماهنگی و بدون تداخل به صحن مجلس برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در طول شهریور ماه جلسات فشرده ای برگزار شده، تصریح کرد:در ۱۱ جلسه این کمیسیون مسئولان تیم های مذاکره کننده هسته ای و روسای سازمان قبلی و فعلی انرژی اتمی از جمله سعید جلیلی رئیس تیم مذاکره کننده قبلی، فریدون عباسی رئیس سازمان انرژی اتمی، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و مسئول تیم مذاکره کننده هسته ای، سید عباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی در این جلسات حضور یافتند.

سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین در جلسات برجام مسئولان اطلاعاتی، امنیتی، دفاعی و اقتصادی حضور یافتند و از کارشناسان اجتماعی و حقوقی نیز جهت بیان دیدگاههایشان دعوت کردیم و آنها هم حضور یافتند.

نقوی حسینی با تاکید بر اینکه نتایج این جلسات مثبت و پربار بوده، خاطرنشان افزود: بیساری از زوایای برجام برای نمایندگان مشخص شد و نمایندگان به یافته های جدیدی دست یافتند.

وی افزود: با سوالاتی که از سوی نمایندگان و بخصوص اعضای کمیسیون برجام از مسئولین حاضر در کمیسیون می شد، نمایندگان با محتوای برجام بیشتر آشنا شدند و بهتر می توانند در این زمینه تصمیم گیری کنند.

نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تلاش ما این است تا گزارش کمیسیون برجام در دهه اول مهر ماه آماده و به هیئت رئیسه مجلس ارائه شود، افزود: جهت قرائت گزارش در صحن مجلس هیئت رئیسه باید تصمیم گیری کند.

۱۳۹۴/۶/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...