نسخه چاپی

برگزاری پنجاه و سومین نشست شورای عالی اشتغال

معاون وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی با اعلام دستور كار جدید شورای عالی اشتغال، از برگزاری یك نشست در هفته آینده به ریاست معاون اول رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش نمانیوز محمدحسین فروزان مهر در گفتگو با مهر از برنامه ریزی برای برگزاری پنجاه و سومین نشست شورای عالی اشتغال در هفتم اسفندماه سال جاری خبر داد و گفت: این نشست به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار خواهد شد.

معاون کارآفرینی و توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار داشت: در این جلسه نمایندگانی از کارگران، کارفرمایان، دستگاه های اجرایی استانی و ملی و دولت حضور می یابند.

فروزان مهر خاطر نشان کرد: یکی از مهم ترین دستور کارهای این نشست ارائه گزارش عملکرد سیستم بانکی در خصوص اجرای طرح های اشتغال زا است.

این مقام مسئول در وزارت تعاون، کار و رفاه، تاکید کرد: همچنین تبیین نقشه توسعه کارآفرینی کشور و ارائه گزارش کمیته امداد امام خمینی (ره) در زمینه مسئولیت راهبری و اجرای طرح های اشتغال زا در مناطق روستایی موضوع اجرای بند 12 سی و ششمین نشست شورا نیز از دیگر دستورکارهای این جلسه است.

وی گفت: سیاست های شورای عالی اشتغال در خصوص نحوه استفاده از اعتبارات اشتغال زایی در اختیار نهادها و سازمان های حمایتی موضوع ماده 55 قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب 29 آبان ماه سال 84 مجلس برای سال 90 نیز در این جلسه شورای عالی اشتغال بررسی خواهد شد.

۱۳۹۰/۱۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...