نسخه چاپی

عابدزاده فعلا نمی‌تواند قرارداد ببندد

عکس خبري -عابدزاده فعلا نمي‌تواند قرارداد ببندد

مدیرعامل باشگاه لس آنجلس بلوز كه امیر عابدزاده را در اختیار دارد درباره پیوستن این دروازه‌بان به پرسپولیس گفت: امیر هنوز با ما قرارداد دارد و طبیعتا نمی‌تواند با پرسپولیس قرارداد ببندد، ولی فكر می‌كنم او با پرسپولیس به توافق رسیده است. ما با انتقال امیر به پرسپولیس مخالفتی نداریم، اما باید مراحل قانونی طی شود.

علي منصوري گفت: امير عابدزاده با ما قرارداد دارد و تا زماني كه ما با پرسپوليس به توافق برسيم نمي‌تواند با پرسپوليس قرارداد رسمي ببندد.

مديرعامل باشگاه لس آنجلس بلوز كه امير عابدزاده را در اختيار دارد درباره پيوستن اين دروازه‌بان به پرسپوليس گفت: امير هنوز با ما قرارداد دارد و طبيعتا نمي‌تواند با پرسپوليس قرارداد ببندد، ولي فكر مي‌كنم او با پرسپوليس به توافق رسيده است. ما با انتقال امير به پرسپوليس مخالفتي نداريم، اما بايد مراحل قانوني طي شود.

وي در ادامه با بيان اين كه هنوز مسئولان باشگاه پرسپوليس براي مذاكره نهايي تماسي با وي نداشته‌اند، اظهار كرد: تا وقتي با باشگاه پرسپوليس صحبت نكرده‌ام نمي‌خواهم جزئيات شرايطمان رسانه‌اي شود. پس از آن كه با پرسپوليسي‌ها حرف زدم درباره مسايل مربوط به انتقال عابدزاده صحبت مي‌كنم.

منصوري همچنين گفت كه در صورت موافقت باشگاهش با انتقال عابدزاده به پرسپوليس، مجوز بازي اين دروازه‌بان در ايران بايد ابتدا از سوي باشگاه لس آنجلس بلوز به ليگ فوتبال آمريكا ارائه شود و سپس اين مجوز از سوي سازمان ليگ آمريكا به فدراسيون ايران ارسال شود. هر چند وي معتقد است كه در صورت موافقت باشگاهش با بازي عابدزاده در ايران، سازمان ليگ آمريكا و مخالفتي با اين مساله نخواهد داشت.

مديرعامل باشگاه لس آنجلس بلوز در پايان و در پاسخ به اين سوال كه عقد قرارداد خواهر خواندگي باشگاهش با استقلال ايران چقدر صحت دارد؟ گفت: پيش از اين در اين رابطه صحبت‌هايي شد، ولي اخيرا هيچ بحث تازه اي در اين خصوص نشده است. به هر حال اگر اين اتفاق رخ دهد افتخار بزرگي براي ما خواهد بود.

۱۳۹۱/۴/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...