نسخه چاپی

سيدجواد هاشمي :

وقتی شنیدم صاحب خطوط بی‌آر‌تی‌ام شاخ در‌آوردم

عکس خبري -وقتي شنيدم صاحب خطوط بي‌آر‌تي‌ام شاخ در‌آوردم

سید جواد هاشمی ضمن تكذیب خبری مبنی بر مالكیت خطوط 3 و 4 بی‌.آر.‌تی توسط وی گفت: از شنیدن این خبر شاخ د‌ر‌آوردم و مطئناً این اقدام غیر‌حرفه‌ای را پیگرد قانونی می‌كنم.

به گزارش نما به نقل از فارس،‌ چند روز قبل گزارشی با تیتر «آقا کارت بزن، خانم کرایه‌ات!» روی خروجی یکی از سایت‌ها رفت. در بخشی از این گزارش عنوان شده بود که «سید‌جواد هاشمی» بازیگر سینما و تلویزیون صاحب خط 3 و 4 بی‌آر‌تی است و پس از آن، خبر در چند سایت‌ نیز منعکس شد.

در پی انتشار این خبر، سیدجواد هاشمی در گفت‌وگو با فارس، ضمن تکذیب این خبر گفت: با شنیدن این خبر کذب، شاخ درآوردم. البته این اولین بار نیست که این اتفاق می‌افتد و در گذشته نیز اخباری کذب و بدون منبع مطمئن در مورد من منتشر شده بود.

این بازیگر سینما و تلویزیون به طنز گفت: من سید‌جواد هاشمی هستم و با این ثروت هنگفتی که دارم انشاالله در آینده صاحب خطوط 3 و 4 هواپیمایی جمهوری اسلامی هم می‌شوم آن هم با 200 تا 300 هواپیمایی ایرباس، خدا را چه دیدید!

وی در پایان تصریح کرد: برای کسانی که چنین اخبار کذبی را منتشر می‌کنند مخصوصاً خانم ط‌.‌خ از یکی از سایت‌ها متاسفم و مطمئن باشید اقدام غیر حرفه‌ای این خبرنگار و رسانه‌اش را مورد پیگرد قانونی قرار خواهم داد.

۱۳۹۱/۴/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...