نسخه چاپی

آیت‌الله موحدی كرمانی درگذشت آیت‌الله خزعلی را تسلیت گفت

دبیركل جامعه روحانیت مبارز در پیامی درگذشت آیت‌الله خزعلی را تسلیت گفت.

به گزارش نما به نقل از تسنیم،‌ آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در پیامی درگذشت آیت‌الله خزعلی را تسلیت گفت.
متن این پیام بدین شرح است:
بسمه تعالی
قال رسول الله (ص):
اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شیٌ
رحلت حضرت آیت الله آقای حاج شیخ ابوالقاسم خزعلی (طاب ثراه) مایه اندوه وتأسف شد. آن عالم ربّانی، براستی، سزاوار کریمه « یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوامِنْکُمْ وَالَّذِینَ أُوتُواالْعِلْمَ دَرَجَات» بود. حضور پیوسته، فعال، دردمندانه و صادقانه ایشان درقلمروهای معارفی و انقلابی، زبان زد همه دلبستگان نظام اسلامی است. جایگاه والا و درخور او در منظومه دانش، خطابه و خدمتگزاری برای انقلاب اسلامی، موجب مباهات ما و فقدانش چنان که رسول اکرم (ص) درحدیث مذکورفرمود ضایعه ای گرانبار برای امت است. آن یار ولایتمدار و وفادار امام و انقلاب، در دوران پرنشیب و فراز مبارزه با نظام ستم شاهی و نیز در عرصه‌های هواخواهی از آرمان‌های انقلاب، قاطعیت را با صداقت درآمیخت و نمونه تمام شایستگی و برازندگی شد.
جامعه روحانیت مبارز درگذشت ایشان را به خاندان گرامی و بستگان ارجمندشان و عموم ملت شریف ایران و حوزه های علمیه تسلیت می‌گوید و برای آن مرحوم، از بارگاه مهر الهی، غفران و آمرزش مسئلت می‌نماید.
اَللّهُمَّ اغفِر لِلمُؤمِنین وَالمُؤمِنات وَالمُسلمین وَالمُسلمات الاَْحْیآءِ مِنْهُم وَالاَْموات تابِعْ بَیْنَنا وَ بَیْنَهُم بالخَیْرات اِنَّکَ مُجیبُ الدَّعَوات اِنَّکَ عَلى کُلِّشَیئٍ قدیر.
محمدعلی موحدی کرمانی
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز

۱۳۹۴/۶/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...