نسخه چاپی

توافق سال نوی یهودیان را مختل كرد!

برخی جمهوری‌خواهان معتقدند بررسی توافق هسته ای ایران و قدرتهای جهانی، جشن سال نوی یهودیان را با اندوه همراه كرده است.

به گزارش نما به  نقل از باشگاه خبرنگاران، پایگاه اینترنتی هافینگتون پست در گزارشی اعلام کرد برخی جمهوری‌خواهان معتقدند بررسی توافق هسته ای ایران و کشورهای ۱+۵ مراسم سال نوی یهودیان (روش هشانا) را مختل کرده است.
در این گزارش آمده است، کمیته ملی جمهوری خواهان سنا در بیانیه ای اعلام کرد: "شب گذشته، نخستین روز از مراسم جشن سال نوی یهودیان آغاز شد. مراسمی که در آن یهودیان دور هم جمع می شوند و سال جدید را جشن می گیرند."
نویسندگان این گزارش در ادامه مدعی شدند: "متاسفانه این مراسم که می توانست باعث شادی فوق العاده مردم شود، به خاطر توافق هسته ای ایران و قدرتهای جهانی به یک نگرانی بزرگ تبدیل شده است. "آیت الله خامنه ای،" رهبر معظم انقلاب هفته گذشته اعلام کرد تا ۲۵ سال آینده رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسد."
"روش هشانا" عیدی است که از آغاز سال نو یهودیان خبر می دهد. برخی مدعی هستند در این روز، تمامی صهیونیست ها مورد قضاوت خداوند قرار می گیرند.
ایران و کشورهای ۱+۵ دو ماه پیش در خصوص برنامه هسته ای ایران به جمع بندی نهایی دست یافتند. بر اساس این توافق، تحریم های آمریکا، اتحادیه اروپا و سازمان ملل علیه ایران لغو خواهند شد. گفته می شود این تحریم ها تا سال آینده به قوت خود باقی بمانند؛ زیرا توافق هسته ای ایران باید به تصویب کنگره برسد. بازرسان هسته ای نیز باید پایبندی ایران به توافق هسته ای را تأیید کنند.

۱۳۹۴/۶/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...