نسخه چاپی

ميرزاپور :

در فوتبال ایران پوست كلفت شده ام

عکس خبري -   در فوتبال ايران پوست کلفت شده ام

گلر فصل پیش شهرداری تبریز گفت: در این سال های اخیر حتی ملی پوش هم بودم، خیلی ها مرا سیبل انتقادات خود كردند ولی الان در فوتبال ایران پوست كلفت شده ام.

به گزارش نما، ابراهیم میرزاپور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا در خصوص بدون تیم ماندن خود اظهار داشت: در فوتبال ممکن است هر اتفاقی برای بازیکن بیفتد. بارها اتفاق افتاده که خیلی از بازیکنان لیگ برتری در اوایل فصل با مصدومیت های سنگین مواجه شدند و لیگ را از دست دادند و گاهی هم بازیکنان نتوانستند تیم پیدا کنند.



وی افزود: قسمت من نیز امسال این بود که در لیگ برتر نباشم. پیشنهادهای خیلی خوبی داشتم که می توانستم به آنها پاسخ دهم ولی با اتفاقاتی که در روزهای آخر برای من افتاد عملا حداقل نیم فصل اول لیگ را از دست دادم. البته چند پیشنهاد خوب لیگ یکی دارم که باید ببینم شرایطم چطور می شود.



گلر فصل پیش شهرداری تبریز در خصوص جدایی از گهر تصریح کرد: متاسفانه عده ای می خواستند جدایی ام از گهر را به مسائل مالی ربط دهند ولی اصلا این طور نبود. اصلا قراردادی با آنها نبسته بودم که بخواهم چکی از این تیم بگیرم. وقتی از نزدیک شرایط گهر را دیدم واقعا طوری بود که نمی توانستم به آنها کمک کنم به خصوص این که در 2 فصل اخیر تیم هایی که بودم آنها سقوط کرده بودند نمی خواستم ریسک کنم.



میرزاپور گفت: متاسفانه وقتی صادقانه از تیمی جدا می شوی و شرایط را مساعد نمی بینی، عده ای سعی می کنند از شرایط سوء استفاده کنند و آبروی بازیکن را ببرند در صورتی که اصلا کار ما به بحث مالی نرسیده بود. شاید اگر می خواستم در مورد شرایط و امکانات گهر حرفی بزنم، کسی به آنجا نمی رفت. انشالله مسئولین به فکر آن تیم باشند چون اگر شرایط و امکانات تیمی در لیگ برتر خوب نباشد، اوضاع بد خواهد شد.



وی افزود: امسال لیگ برتر خیلی دشوار است چون 4 و نیم تیم سقوط می کنند. هرتیمی کوچکترین لغزش را داشته باشد، کارش دشوار می شود. البته به جز چند تیم، خیلی از تیم ها وضعیت خوبی ندارند و دارند با مشکلات متعدد دست و پنجه نرم می کنند. این شرایط گریبان گیر خیلی از تیم ها می شود و شاید به ضرر کل فوتبال ما تمام شود.



گلر فصل پیش شهرداری تبریز تاکید کرد: خیلی از تیم ها چون فکر می کردند با گهر قرارداد بستم دیگر دنبالم نیامدند و دنبال جذب دروازه بانهای دیگر رفتند. به خاطر گهر لیگ برتر را از دست دادم با این حال یکی دو تیم از لیگ یک به من لطف داشتند و خواهان حضورم هستند ولی به آنها گفتم فرصت می خواهم.



میرزاپور درپاسخ به این سوال که چرا از تیم های لیگ یکی فرصت خواسته؟ گفت: در یکی دو سال اخیر با تیم های پیکان و شهرداری چون تجربه تلخ سقوط را چشیدم، خیلی استرس و فشار روی من بوده. می خواهم در وقتی مناسب انتخابی داشته باشم تا بتوانم به تیم جدید کمک کنم. حداقل تیمی را انتخاب کنم که مدعی صعود باشد. در 2 سال اخیر 2 تیم را از لیگ برتر به دسته پائین بردیم، می خواهم حداقل یک تیم را از لیگ یک به لیگ برتر بیاورم. وقتی پیکان و شهرداری افتادند همه سقوط آنها را از چشم من دیدند و مرا مقصر جلوه دادند. در این سال های اخیر حتی ملی پوش هم بودم، خیلی ها مرا سیبل انتقادات خود کردند ولی الان در فوتبال ایران پوست کلفت شده ام. فعلا هم تمریناتم را انجام می دهم تا روی فرم باشم. یکی دو روز که تمرین نکنم اسیدها در بدنم جمع می شوند و عصبی می شوم.

۱۳۹۱/۴/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...