نسخه چاپی

بردن آمریكا در ست اول ؛بهترین نمایش تیم ملی در ژاپن

تیم ملی والیبال در روز هفتم مسابقات جهانی به مصاف تیم ملی آمریكا رفت.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛ تیم ملی والیبال ایران بعد از شکست تلخ و ناباورانه برابر ایتالیا ، آخرین رقابت دشوارش را با آمریکایی ها در اوزاکا برگزار کرد. ترکیب اولیه تیم ملی همان ترکیب اولیه همیشگی بود. دفاع عالی محمد موسوی در ابتدای ست اول و رسیدن ایران به امتیاز دو نشان از یک پیشرفت در بازی بچه ها داشت اما در ادامه این آمریکایی ها بودند که خیلی میلیمتری به امتیاز 8 رسیدند.

ایران در ادامه بر بازی مسلط شد. تیم ملی که از بازی با ایتالیا خوب اسپک و سرویس می زد توانست لحظاتی بعد 15 بر 13 از کشورمان پیش باشد.این برتری امتیاز 16 بر 14 هم حفظ شد. بازی خوب محممد موسوی در دو روز اخیر ، نقش عمده ای در تغییر ریتم بازی ایران در بازی با ایتالیا و ست اول بازی با آمریکا بود. ایران به امتیاز 19 رسید و فقط 15 امتیاز را آمریکایی ها گرفته بودند. تعداد بالای سرویس های از دست رفته توسط آمریکایی ها ، ایران را در آستانه پیروزی قرار بدهد. ایران امتیاز 21 را با ویدئو چک به موقع کواچ بدست آورد ، کاری که در بازی با ایتالیا هیچ وقت اتفاق نیفتاد. امتیاز 22 را روی یک دفاع گرفتیم و آبشار خوب غفور ، امتیاز 23 را به همراه داشت معروف در این دقایق داشت عالی کار می کرد. امتیاز 24 این ست را موسوی گرفت و آمریکایی ها 20 بودند. خراب شدن سرویس آمریکایی ها این ست را به ایران داد. این ست شاید بهترین ست بازی تیم ملی از نظر روند بازی های جام جهانی ژاپن بود.

با شروع ست دوم ايراني ها كه تشنه برد هستند يك به يك امتياز گرفتند و اختلاف دو امتياز را حفظ كردند تا اينكه ٨-٦ تايم اوت فني اول را گرفتند.اما بعداز تايم اوت موتور امريكايي ها روشن شد و نويت آنها بود كه پيشي بگيرند،با همان دو امتياز اختلاف.حتي تايم اوت دوم فني را در امتياز١٦-١٤ گرفتند.معروف با دفاع ديويد لي امتياز ١٥ را گرفت ،اما دوباره امريكايي ها با خراب شدن سرويس فيش افتادند و دو امتياز ديگر هم گرفتند واختلاف را چهارتايي كردند.١٩-١٥.
Mehri Ranjbar, [17.09.15 08:40]كاپيتان ديويد لي با دفاع عادل غلامي تيمش را ٢٠ تايي كرد.همين موقع قاىمي به جاي ميرزاجان پور امد و سرويس امريكايي ها هم به تور خورد و ايران امتياز ١٦ را هم گرفت.بعد هم خطاي لي امتياز ١٧ را براي ايران ثبت كرد اما ميلاد عبادي پور با اوت سرويس امتياز ٢١ را به امريكا داد غفور با جاي خالي امتياز ١٨ را گرفت.وقتي امتياز ٢٢-١٩ شد كواج دو تعويضه كرد ؛مهدوي و محمودي به جاي معروف وغفور امدند كه نتيجه اش امتياز ٢٣ براي امريكا بود. مت اندرسون با دو پوىن سرويس امريكا را به امتياز ٢٥ رساند و برد ست دوم.با نتيجه ٢٥-١٩

۱۳۹۴/۶/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...