نسخه چاپی

واكنش معروف به بازی بد غفور

كاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: «وقتی تیمی مانند آمریكا اینقدر خوب سرویس می زند بازی كردن مقابل آنها سخت می شود.»

به گزارش نما، میرسعید معروف پس از شکست 3 بر یک برابر آمریکا در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: «بازی خوبی بود. ما امروز خیلی خوب بازی کردیم و همه بازیکنان خوب بودند، اما وقتی تیمی مانند آمریکا اینقدر خوب سرویس می زند بازی کردن مقابل آنها سخت می شود. امروز خیلی نسبت به گذشته بهتر بودیم و امیدوارم که این روال ادامه پیدا کند.»



کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به این سوال که چرا غفور (شماره 10 ایران) خوب بازی نکرد و نتوانست امتیاز بگیرد خاطرنشان کرد: «فکر می‌کنم همه بازیکنان ما خوب بازی کردند. بازی سختی بود. مهاجم پشت خط زن ما در بازی اول آسیب دیده است. از آن به بعد غفور به جای او آمده و واقعاً خسته است. او در حملات پس از سرویس خوب کار کرد و باید در حملات برگشتی و حرکات پرشی بیشتر کار کنیم. معتقدم که وی در مجموع موفق عمل کرده است و در اکثر بازی ها امتیاز آورترین بازیکن تیم ما بوده است.»



معروف در مورد اینکه در مواقعی که تیم مقابل سرویس قدرتی می‌زد، تیم ایران در زمین چهار دریافت کننده داشت، گفت: «تعداد دریافت کننده برای سرویس‌های قدرتی آمریکا، طبیعی است. سرویس های آمریکا مانند بازی های قبل بی نقص بود. ما هم در دریافت خوب عمل کردیم. دریافت های ما به پاس بلند تبدیل می ‌شد فقط مشکل اینجا بود که توپ های بلند خود را به امتیاز تبدیل نکردیم.»

۱۳۹۴/۶/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...