نسخه چاپی

افشاگری شاهزاده سعودی درباره ملك سلمان

یكی از شاهزادگان سعودی ملك سلمان پادشاه این كشور و اطرافیانش را به غصب املاك مردم متهم كرد.

به گزارش نما به نقل از العالم، سایت "نبأ" عربستان در گزارشی نوشت: شاهزاده " ترکی بن بندر " از نوادگان بنیانگذار نظام حاکم آل سعود عربستان فاش کرد که ملک سلمان بن عبدالعزیز شاه سعودی و اطرافیانش منازل اطراف مسجد الحرام و مسجد النبی را تصاحب می کنند.
ترکی بن بندر که از 6 سال پیش در تبعیدگاهش در فرانسه به سر می برد ، با پخش فیلمی در یوتیوب اعلام کرد که ملک سلمان و اطرافیانش با وعده پرداخت غرامت به ساکنین مناطق حومۀ مسجد الحرام و مسجد النبی آنها را مجبور به ترک منازل خود می کنند و سپس منازل آنها را تصرف و به ساخت و ساز در آن محل می پردازند.
ترکی بن بندر به تخریب اماکن اسلامی و تاریخی مکه مکرمه و مدینه منوره نیز اشاره می کند و می افزاید: آثار و اماکن متعلق به دوران صدر اسلام در مکه مکرمه و مدینه منوره به علت عملیات ساخت و ساز تخریب شده است.
برپایه این گزارش، محمد بن سلمان پسر پادشاه عربستان همه امور ساخت و ساز مکه مکرمه و مدینه منوره را به دست گرفته است و باید مسئولیت سقوط بزرگترین جرثقیل مکه مکرمه را که بیش از 100 کشته برجای گذاشت، به عهده بگیرد اما شرکت پیمانکاری " بن لادن " که قبلاً مسئول ساخت و سازهای مکه و مدینه بود، مسئول سقوط جرثقیل شناخته می شود؛ در حالی که محمد بن سلمان با تأسیس شرکت " نسما " همه امور عمرانی را به دست گرفته و شرکت بن لادن را از صحنه خارج کرده است.

۱۳۹۴/۶/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...