نسخه چاپی

پرسپولیس- ملوان؛دوئل پرسپولیسی/ دایی یا اولیویرا؛ یكی باید حذف شود!

در ادامه مرحله یك هشتم جام حذفی فوتبال تیم پرسپولیس میزبان تیم ملوان است و تراكتورسازی در قم به مصاف ملوان می‌رود. سایپا هم در مشهد به مصاف تیم سیاه جامگان خواهد رفت.

به گزارش نما به نقل از فارس، در ادامه مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال روز یکشنبه سه دیدار برگزار می‌شود. نگاهی به این مسابقات می‌اندازیم:

صبای قم- تراکتورسازی؛ از بین دایی و اولیویرا یکی حذف می‌شود

تیم فوتبال صبا اگرچه در این بازی میزبان است اما بعید است که به اندازه تراکتورسازی در قم حامی داشته باشد و پیش بینی می شود، هواداران تراکتورسازی سکوهای ورزشگاه یادگار امام قم را به تسخیر خود در بیاورند. دو تیم در لیگ برتر شرایط کاملا مشابهی دارند و با هفت امتیاز در رده نهم و دهم قرار دارند. صبا دو گل بیشتر از تراکتورسازی خورده و یک گل بیشتر از این تیم زده و به همین دلیل یک پله پایین‌تر از قرمزپوشان تبریزی است. در این مسابقه مساوی معنی ندارد و از بین تونی اولیویرا و علی دایی یکی باید حذف شود. قرمزپوشان تبریزی اگر نتوانند مقابل صبا به پیروزی برسند سریال ناکامی‌های آنها در فصل جدید فوتبال تکمیل می‌شود.

روی کاغذ شانس تراکتورسازی بیشتر است اما نتیجه فوتبال در میدان مسابقه رقم می‌خورد نه روی کاغذ. ضمن اینکه در تیم صبا بازیکنانی مثل حامد لک حضور دارند که سابقه بازی در تراکتورسازی را دارند و با انگیزه مضاعف مقابل این تیم حاضر خواهند شد. هر دو تیم هفته گذشته در لیگ مقابل حریفان به تساوی رسیدند. تراکتورسازی در اصفهان مقابل سپاهان و صبا در اهواز مقابل استقلال خوزستان به تساوی رسیدند.

سیاه جامگان- سایپا؛خلق شگفتی؟

تیم فوتبال سایپا با یک پنالتی اشتباه توانست پرسپولیس را در لیگ شکست بدهد و اکنون باید در مشهد به مصاف تیم سیاه‌جامگان برود. سیاه‌جامگانی که در دربی مشهد مقابل پدیده شکست خورد. نارنجی‌پوشان نسبت به این مسابقه معترض هستند و می‌گویند سیاه‌ جامگان یک روز بیشتر از آنها استراحت کرده‌اند. با این حال زمان این مسابقه تغییر نکرد. سایپا تیم باثباتی است و از فصل گذشته تاکنون بازیکنان و کادرفنی این تیم تغییرات جزیی داشته اما سیاه جامگان در این فصل به لیگ برتر آمده است با این حال مجید جلالی می‌داند که کار بسیار سختی در مشهد دارد و اگر بازیکنانش در باد پیروزی مقابل پرسپولیس بخوابند ممکن است گرفتار شگفتی شوند.

پرسپولیس - ملوان؛دوئل مربیان پرسپولیسی در فینال زودرس

نبرد این دو تیم همیشه جذاب و دیدنی است بخصوص وقتی در جام حذفی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. پرسپولیس چند فصل پیش با سرمربیگری علی دایی توانست در فینال جام حذفی ملوان را در انزلی شکست بدهد و قهرمان شود اما از آن زمان تا امروز هر دو تیم تغییرات زیادی کرده‌اند. اکنون حمید استیلی که یک پرسپولیسی است سرمربی ملوان است و برانکو سرمربی اسبق تیم ملی هم هدایت سرخپوشان را برعهده دارد.

در جدول لیگ برتر ملوان 9 پله بالاتر از پرسپولیس رده چهاردهمی قرار گرفته است. بازیکنان ملوان در هفته ششم لیگ برتر توانست راه آهن را شکست بدهد و اکنون در بهترین شرایط روحی و روانی قرار دارند اما برعکس قوی سپید خزر، بازیکنان پرسپولیس در وضعیت بدی هستند آنها در هفته ششم لیگ برتر مقابل سایپا در ورزشگاه آزادی شکست خوردند تا مورد انتقاد هواداران قرار بگیرند.

پرسپولیس در لیگ برتر از اشتباه‌های سهوی داوران متضرر شده است اما وضعیت جام حذفی با لیگ بسیار متفاوت است و اگر سرخپوشان با اشتباه داوری حذف شوند شرایط بغرنج‌تر خواهد شد.

برانکو باید یک سرمربی پرسپولیسی را شکست بدهد سرمربی که در پرسپولیس به او هیچ فرصتی داده نشد و هواداران پرسپولیس فقط یک نیمه به استیلی فرصت دادند و سپس شعار «حیاکن و رهاکن» سردادند در حالیکه برانکو از اواخر فصل گذشته هدایت پرسپولیس را برعهده گرفته است. نبرد این دو مربی پرسپولیسی دیدنی خواهد بود. برنده این دوئل را می‌توان برنده بزرگ دانست زیرا این مسابقه یک فینال زودرس است.

برنامه مسابقات مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال

شنبه 28 شهریور 94

کارا شیراز-فولاد مبارکه سپاهان-حافظیه شیراز-ساعت 16:30

راه آهن تهران-استقلال خوزستان-ورزشگاه شهدا شهر قدس-ساعت 17

یکشنبه 29 شهریور 94

صبای قم-تراکتورسازی تبریز-ورزشگاه یادگار امام قم-ساعت 18:30

پرسپولیس تهران-ملوان بندر انزلی-ورزشگاه آزادی-ساعت 18:35

سیاه جامگان مشهد-سایپا تهران-ورزشگاه ثامن مشهد-ساعت 16

دوشنبه 30 شهریور 94

گسترش فولاد تبریز-ذوب آهن –ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد-ساعت 16

چهارشنبه 13 آبان 94

استقلال تهران-فولاد خوزستان-ورزشگاه آزادی تهران –ساعت 16:30

۱۳۹۴/۶/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...