نسخه چاپی

شیوه جدید برای مقابله با صدای اذان

یك روزنامه صهیونیستی فاش كرد كه شهرك نشینان برای مقابله با پخش صدای اذان در قدس می خواهند موسیقی با صدای بلند را پخش كنند تا اینكه صدای اذان به گوش مردم فلسطین نرسد.


به گزارش نما به نقل از همراهان نیوز، روزنامه زبان یدیعوت احرانوت با اعلام این خبر افزود: شهرک نشینان جبل المشارف " التلة الفرنسیه" در مرکز شهر قدس اشغالی برای نصب بلندگوهای بزرگ پخش کننده موسیقی با صدای بلند در زمان پخش اذان از گلدسته های مساجد کوی عیسویه برنامه ریزی کردند. بنابراین گزارش هدف از این اقدام شهرک نشینان جلوگیری از رسیدن صدای اذان از مساجد کوی عیسویه در نزدیکی این شهرک به گوش فلسطینیان است.

این روزنامه افزود: شهرک نشینان تله الفرنسیه با مراجعه به شرکت های سازنده بلندگوها از آنها خواستند چهار بلند گوی بزرگ برایشان بسازند تا با نصب آنها در منطقه عیسویه جلوی آنچه که آن را صدا ناراحت کننده اذان خوانند، مقابله کنند بدلیل اینکه اذان صبح از مساجد کوی عیسویه فلسطینی نشین پخش می شود.

به نظر می رسد ایده استفاده از ابزار پخش موسیقی با صدای بلند تنها سلاح صهیونیستها برای جلوگیری از پخش اذان از منارها و گلدسته های قدس باشد که در زمان نماز این منارها با صدای بلند اذان پخش می کند که این امر به مزاق شهرک نشینان صهیونیست التله الفرنسیه ساکن در نزدیکی این روستا و مناطق فلسطینی نشین کوی عیسویه خوش نیامده و آنها ایده پخش موسیقی با صدای بلند را می خواهند به هنگام پخش صدای خوش اذان از منارهای مساجد را اجرا کنند.

گفتنی پیش از این مقامات رژیم صهیونیستی پخش اذان از مساجد موجود در کرانه باختری را ممنوع اعلام کرده بودند و بدنبال آن تشکیلات رام الله به رهبری ابومازن تصمیم گرفت جلوی پخش اذان را از مساجد بگیرد.

این اقدام صهیونیستها و تشکیلات خودگردان خشم و نفرت مردم فلسطین را از انها برانگیخت و سبب برپایی چندین تظاهرات اعتراض آمیز در شهرهای مختلف کرانه باختری شد.

۱۳۹۱/۴/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...