نسخه چاپی

مشكلات سیستان در حوزه آب قابل بیان نیست

معاون اول رئیس جمهوری گفت: مشكلات سیستان در حوزه آب و كشاورزی قابل بیان نیست و باید برای رفع آن اهتمام ویژه ای داشت.

به گزارش نما به نقل از مهر، اسحاق جهانگیری که برای نخستین بار به سیستان سفر کرده است به خبرنگاران گفت: استمرار رفت و آمد ها و پیگیری مسئولان در رفع مشکلات مردم سیستان امری جدی است.

وی با ابراز خوشحالی از سفر به سیستان افزود: باید مشکلات سیستان را جدی گرفت و برای رفع آن برنامه جدی داشت و تلاش خواهیم کرد علی رغم تمامی محدودیت های برای توسعه سیستان قدم های ارزنده ای برداشته شود.

معاون اول رئیس جمهوری بیان کرد: مرز ظرفیت بسیار مناسب برای این خطه است که در تلاشیم در این سفر با بررسی مسایل مرزی شرایط مناسبی را برای منطقه رقم بزنیم.

وی اظهار امیدواری کرد که اکنون که همه مسئولان گرد هم جمع شده اند، شرایط برای برون رفت سیستان از وضع کنونی فراهم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون اول رییس جمهوری روز شنبه در راس هیئتی متشکل از وزرای جهاد کشاورزی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون فناوری و علمی رییس جمهور، رییس سازمان حفاظت محیط زیست و معاونان وزرا وارد سیستان و شهر زابل شد.

به گفته استاندار سیستان و بلوچستان، ارزیابی پروژه ۴۶ هزار هکتاری انتقال آب به مزارع کشاورزی منطقه سیستان به وسیله لوله، بازدید از پایانه مرزی میلک و سرکشی به برخی طرح ها در این منطقه از برنامه های سفر معاون رئیس جمهوری و هیئت همراه است.

بر اساس برنامه اعلامی، نشست خبری، بازدید از پایانه مرزی میلک، طرح آبیاری با لوله ۴۶ هزار هکتار از اراضی سیستان و آغاز عملیات اجرائی کارخانه لاستکی سازی رامشار از مهم ترین برنامه های این سفر خواهد بود.

۱۳۹۴/۶/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...