نسخه چاپی

سلیمی: خبرهای خوبی از وزنه‌برداری می‌رسد

قهرمان المپیك لندن می‌گوید نسبت به سال گذشته از لحاظ فكری آماده‌تر است و برای مسابقات جهانی آمریكا استرس كمتری دارد زیرا تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، بهداد سلیمی درباره ناکامی ستاره‌های ورزش ایران در مسابقات جهانی و انتظاری که از او در مسابقات جهانی آمریکا وجود دارد، بیا‌ن‌ کرد: شکست هم جزیی از ورزش است. من هم سال گذشته شکست خوردم. همین طور که روزهای خوب وجود دارد، قطعا روزهای بد هم ممکن است برای ورزشکار باشد. سال گذشته توقعات مردم خیلی بیشتر از این بود اما بعد از اینکه مدال طلای جهانی‌ام تبدیل به مدال نقره شد، یک مقدار کار من را سبک تر کرد زیرا استرس من برای مسابقات جهانی آمریکا قطعا کمتر خواهد بود و راحت تر می‌توانم کار کنم.

وی ادامه داد: از لحاظ روحی و روانی هم متفاوت با سال قبل هستم. تمرینات بهتری را پشت سر گذاشتم بنابراین از لحاظ فکری آماده تر هستم. از طرفی حمایت فدراسیون را همه جانبه پشت خودم می بینم. سال گذشته قبل از مسابقات جهانی در بازی های آسیایی و لیگ برتر شرکت کردم و این لطمه بزرگی به من زد اما امسال خوشبختانه فدراسیون حمایت می کند. رقابتهای لیگ برای ما در محل اردو برگزار می شود و با کمترین حاشیه داریم کار می کنیم. در کل شرایط نسبت به سال گذشته خیلی بهتر است. امیدوارم امسال مدال طلای جهان را پس بگیرم و حالا باید دید چه چیزی پیش می آید.

قهرمان المپیک لندن ادامه داد: برنامه تمرینی خوبی را تاکنون توانسته‌ایم پشت سر بگذاریم و با برنامه توکلی و همکارانش پانزوان و بیرانوند و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ان توانستند به آمادگی خوبی برسند. این طوری که داریم پیش می رویم اگر ادامه بدهیم ان‌شا‌ء‌الله خبرهای خوبی از آمریکا می‌رسد.

سلیمی در پاسخ به این پرسش که چرا خبری از شکستن رکورد توسط او شنیده نمی‌شود؟ تصریح کرد: ان‌شا‌ء‌الله در مسابقات جهانی خبر خوبی می‌شنوید. البته وزنه برداران دیگر هستند و نفراتی مثل کیانوش رستمی و سهراب مرادی خیلی آماده اند.

قهرمان المپیک لندن درباره وزنه هایی که برای لیگ زد، گفت: 200 کیلوگرم یک ضرب و 240 کیلوگرم دوضرب زدم که در مجموع 440 کیلوگرم شد. طبق صحبت با توکلی قرار شد بر روی همین وزنه ها کار کنم و فشار نیاورم و خدا را شکر توانستم تمام حرکت هایم را صحیح انجام دهم.

وی در مورد پیوستن خود به تیم یاسین پیشرو قم، بیا‌ن‌ کرد: یاسین پیشرو برای حمایت از ورزشکارانی که در لیگ تیم نداشتند و برای این که ر‌قا‌بتها بهتر و جذاب تر شود و همچنین برای کمک به ورزشکاران، در لیگ تیم داد. نگاه مسئولان تیم مثبت و خوب است و امیدوارم حضور این تیم در لیگ ا‌د‌ا‌مه‌ دار باشد و سال آینده هم در لیگ حضور داشته باشد.

سلیمی در پاسخ به این پرسش که قرارداد او همان 150 میلیون تومان است؟ تصریح کرد: به‌ هر‌ حال به تفاهم رسیدیم اما مبلغ قرارداد خوب بوده است.

۱۳۹۴/۶/۲۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...