نسخه چاپی

مسلمانان در یك حركت جهادی برای حفظ مسجدالاقصی به پا خیزند

عکس خبري -مسلمانان در يک حرکت جهادي براي حفظ مسجدالاقصي به پا خيزند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مسلمانان در یك حركت جهادی برای حفظ مسجدالاقصی به پا خیزند، زیرا هدف صهیونیست‌ها از این جنایات نابودی اسلام است.

به گزارش نما به نقل از مهر، آیت الله علی اکبر مسعودی خمینی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به یورش نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی، اظهار کرد: مسجد الاقصی اولین قبله مسلمانان است و از قدمت و شرافت زیادی برخوردار است.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) فرمودند که رژیم صهیونیستی موجودی است که وجودش برای اسلام خطرناک است؛ اما امروزه متأسفانه مسلمانان منطقه از راه اسلامی بیرون رفتند و با این غاصبان گفتگو می‌کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه مسلمانان در یک حرکت جهادی برای حفظ مسجد الاقصی تلاش کنند چون مسجد نماد اسلام است، افزود: هدف صهیونیست‌ها از این جنایات نابودی اسلام است، زیرا اینان با اسلام و مسلمین مخالفند.

حمله به مسجد الاقصی از خطرناک ترین اقدامات و جنایات صهیونیست‌ها است

آیت الله مسعودی خمینی تصریح کرد: مراجع عظام تقلید، علما و بزرگان باید مسلمانان را به مقابله با این حرکت صهیونیست‌ها تشویق و آنها را هوشیار کنند که صهیونیست‌ها با این یورش و جنایات در مسجد الاقصی به دنبال نابودی اسلام و قرآن هستند.

وی بیان کرد: باید مسلمانان به هر اندازه‌ای که توان دارند علیه اسرائیل به پا خیزند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه اگر در مقابل این جنایت صهیونیست‌ها کوتاه بیاییم چه بسا آنها به مسجد الحرام هم حمله کنند، گفت: اسلام با مسجد الاقصی توأم شده و بر همه رسانه‌ها و مبلغین اسلام لازم است که صهیونیست‌ها را به دنیا و به خصوص مسلمانان منطقه معرفی کنند.

آیت الله مسعودی خمینی با اشاره به اینکه حمله به مسجد الاقصی از خطرناک‌ترین اقدامات و جنایات صهیونیست‌ها است، اظهار داشت: متأسفانه غیرت اسلامی واقعی در درون ملت مسلمان کشورهای اطراف ما وجود ندارد، در حالی‌که باید مسلمانان همگی علیه این اقدامات صهیونیست‌ها برای یک حرکت جهادی بزرگ همراه شوند.

۱۳۹۴/۶/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...