نسخه چاپی

آخرین فرصت ثبت نام در نمایشگاه مطبوعات

وب سایت بیست و یكمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها از امروز (شنبه 28 شهریورماه) به مدت 3 روز (تا سی ام شهریورماه) برای متقاضیانی كه موفق به پیش ثبت نام اولیه نشده و یا قصد اصلاح اطلاعات ثبت نام خود را دارند، باز شد.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، کمیته اطلاع رسانی نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها اعلام کرد: با توجه به درخواست های مکرر برخی رسانه ها و روابط عمومی سازمان ها و نهادها، فرصت مجددی برای ثبت نام در نمایشگاه مطبوعات تعیین می شود.

« از آنجا که شرط حضور رسانه ها و انجام ثبت نام، تکمیل اطلاعات آنان در سامانه جامع رسانه های کشور (e-rasaneh.ir) است و با توجه به اینکه برخی رسانه ها فرایند تکمیل اطلاعات در این سامانه را انجام نداده اند و بعضا در ایام ثبت نام با مشکلاتی مواجه بوده و نتوانستند برای حضور در نمایشگاه ثبت نام کنند، وبسایت نمایشگاه در روزهای شنبه تا دوشنبه هفته جاری باز است تا شرایط برای حضور این دسته از رسانه ها در نمایشگاه فراهم شود.»

همچنین رسانه هایی که قصد ویرایش اطلاعات ثبت نام اولیه در سامانه نمایشگاه مطبوعات را دارند نیز در این سه روز این امکان برایشان فراهم است.

این گزارش می افزاید رسانه هایی که قبل از مهرسال ٩٣ مجوز فعالیت دریافت کرده اند، باید اطلاعات خود را در سامانه جامع رسانه ها به روز کنند تا برای ثبت نام در نمایشگاه با مشکلی مواجه نشوند.

به گزارش ایرنا، با آغاز مرحله پیش ثبت نام از 15 شهریور و تا پایان روز جمعه 20شهریور، حدود 500 رسانه مکتوب و الکترونیک برای حضور در نمایشگاه مطبوعات ثبت نام کردند که 44 موسسه مطبوعاتی، 52 روزنامه، 44 هفته نامه، 116 ماهنامه، 23 خبرگزاری و 106 پایگاه خبری در لیست ثبت نام کنندگان نمایشگاه مطبوعات 94 وجود دارد.

ثبت نام قطعی بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات با امکان انتخاب محل غرفه توسط خود رسانه ها و به صورت الکترونیک در نیمه دوم مهرماه انجام خواهد شد.

بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها 16 تا 22 آبان ماه 94 در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می شود.

۱۳۹۴/۶/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...