نسخه چاپی

نفوذ اسلام و تشیع در هالیوود


چندي پيش شان استون فرزند اليور استون بازيگر و فيلمساز مشهور آمريكايي كه به بهانه‌ جشنواره فيلم فجر به ايران سفر كرده بود، مسلمان شد و مذهب شيعه را براي خود برگزيد. آنچه كه قابل توجه به نظر مي‌رسد اين است كه شان استون با انجام تحقيقات و مطالعه قرآن به اسلام گرويده است. انتخاب نام علي را نيز متاثر از شخصيت الهي حضرت امام علي (ع) براي خود برگزيده است.
سينماي هاليوود و غرب و فضاي حاكم بر آن براي همه كاملا روشن است. فقدان اخلاق و ترويج فساد و بي‌بند و باري و آ‌موز‌ه‌هاي
ضد ديني و غير اخلاقي در توليدات هاليوود و سينماي غربي به اوج خود رسيده است. امروز صهيونيسم و غرب اين عرصه را ابزاري براي عرضه‌ افكار و فرهنگ منحط خويش قرار داده و به شدت در حال رسوخ به فرهنگ‌هاي ملل و تاثيرگذاري بر افكار عمومي بويژه قشر جوان مي‌باشند. نكته جالب اين است كه در چنين فضايي يكي از بازيگران اين عرصه فسادآلود، در كشور ايران كه امروزه كانون بيداري اسلامي و به شدت آماج تهاجم فرهنگي و رسانه‌اي منحط غربي است، رو به اسلام آورده و شيعه مي‌شود! شايد بتوان پيام اين اتفاق را گسترش فرهنگ اسلامي در سراسر جهان و نفوذ آن، حتي در فضاي آلوده سينماي هاليوود و غرب دانست.
محمد بوميان
قرآن نيز بر اين نكته تاكيد دارد كه يريدون ليطفتوا نورالله بافواههم، والله متم نوره و لوكره الكافرون، دشمنان مي‌خواهند كه نور خدا را باا قدام‌ها ناشي از عجز خود خاموش كنند. ولي خداوند نور خود را كامل مي‌كند حتي اگر كافرين مايل نباشند.
آري امروز دشمنان از گسترش اسلام در جهان به وحشت افتاده‌اند و به هر وسيله‌اي سعي در مقابله با آن را دارند اما از قدرت خداوند غافلند و نمي‌دانند كه در برابر اراده الهي توان ايستادگي ندارند.
امروزشان علي استون، پرچم اسلام است كه در سرزمين كفر برافراشته شده و زنگ خطر را براي بانيان پروژه اسلام هراسي به صدا در آورده است.

۱۳۹۰/۱۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...