نسخه چاپی

ام اس بلای جان دختر سمنانی

یك سال و نیم پیش سر كلاس دانشگاه حالش به هم خورد. پس از انتقال به یكی از بیمارستانهای شهر سمنان و نهایتاً به تهران تشخیص پزشكان یك چیز بیشتر نبود: “ام اس.”

سایت موسسه خیریه همت نوشت: ام اس بیماری طاقت‌فرسایی است که در بدن به دلایلی (که هنوز کاملاً مشخص نشده) گلبول‌های سفید اشتباهاً به پوشش محافظ سلولهای عصبی (میلین) به‌ جای یک عامل بیگانه حمله ور می‌شوند و به تدریج آن را از بین می‌برند.

هر بار که این گلبول‌ها به رشته‌های اعصاب مربوط به یکی از اندام‌های بدن‌ حمله می‌کنند، آن اندام دچار مشکل خواهد شد. مثلاً زمانی ممکن است در راه رفتن و زمانی دیگر در دیدن یا حفظ تعادل بدن را دچار مشکل کند.

این بیماری این بار سراغ دختر خانم دانشجویی آمده است که در دانشگاه آزاد سمنان تحصیل می‌کند و خرج تحصیل و رفت و آمدش از تهران را به دلیل مشکلات و بیکاری پدرش با کمک چند فرد خیر تأمین می‌نماید.

اما در حال حاضر با وجود پیگیری‌های فراوان مادر این دختر جهت تأمین هزینه‌های درمان برای جلوگیری از پیشرفت بیماری‌، مشکلات زیادی برای‌شان به وجود آمده است تا جایی که به دلیل اختصاص اندک درآمد خانواده به تهیه دارو و آمپول، اجاره منزلشان عقب افتاده و صاحب‌خانه قصد بیرون اندختن آنها را نیز دارد.

در آخرین روزهای ماه شعبان حتماً یکی از بهترین اعمال، کمک به برادران و خواهران بیمار مسلمانمان است؛ پس همت کنید.

اگر مقدور باشد می خواهیم ۲ میلیون تومان کمک هزینه درمان و هزینه های فوری به این خانواده عزیز کمک کنیم.

۱۳۹۱/۴/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...