نسخه چاپی

قلعه‌نویی: پولی نداریم كه برای رضایت‌نامه نكونام بدهیم

سرمربی تیم استقلال اعلام كرد این باشگاه برای دریافت رضایت‌نامه نكونام پولی ندارد كه به باشگاه اوساسونا بدهد.

به گزارش فارس، امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین امروز استقلال درباره شرایط این تیم گفت: شرایط خوب است و ما در هفته پنجم تمرینی خود به سر می‌بریم. دو هفته تمرین بدنی انجام دادیم و دو هفته در ترکیه به دنبال آماده سازی بودیم. در تهران فشار تمرینات را کم کردیم و اکنون هم تمرینات تاکتیکی را انجام می‌دهیم.

وی با بیان اینکه باید چند تشکر انجام دهد، گفت: تشکر اولم از مردم است که با حضور خودشان به تمرینات طراوت می‌دهند. تشکر بعدی را از بازیکنان دارم که تاکنون بدون دریافت یک ریال با قدرت در تمرینات حاضر شدند.

سرمربی آبی پوشان در مورد بازی روز جمعه با آلومینیوم هرمزگان در هفته اول لیگ تصریح کرد: شروع لیگ همیشه مهم است. ما شناختی از آلومینیوم نداریم اما این تیم مربی خبره و با طراوتی دارد. من نمی‌دانستم میثاقیان روی نیمکت نیست اما این کار عدالت نیست. البته من خودم عادت دارم و دوستان مرا دوست دارند اما بگذارند میثاقیان روی نیمکت بنشیند. نمی‌دانم او چه کار کرده اما به سهم خودمان می‌گویم اجازه دهند روی نیمکت بنشیند.

وی افزود: ما به مرز آمادگی رسیده‌ایم و امیدوارم بازی خوبی شود. در این دیدار فریدون زندی به دلیل سه اخطاره بودن محروم است. یک سری کمبودها داریم اما تیم سرحالی هستیم و امیدوارم با بازی خوب رضایت هواداران را جلب کنیم.

قلعه نویی در خصوص وضعیت نکونام گفت: گویا دیروز نکونام قرارداد داخلی بسته و طبق توافقی که با باشگاه اوساسونا داشته باید خودش رضایت‌نامه‌اش را بگیرد. ما به اندازه سقف قرارداد با او به توافق رسیده‌ایم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه تکلیف فرهاد مجیدی چه شد، گفت: در مورد مجیدی صحبتی با فتح‌الله‌زاده انجام دادم که یک صحبت درون باشگاهی است و لزومی ندارد آن را بگویم. قرار شده مجیدی بیاید اما فتح‌الله‌زاده به مالزی رفته و من خبری ندارم.

وی درباره اینکه رویانیان مدیرعامل پرسپولیس به دنبال این است که لیگ در ماه رمضان فوتبال برگزار نشود، گفت: باید سعی کنیم قانونمند باشیم. ما یک قانون شرع و یک قانون مدنی داریم. قطعا آنهایی که تصمیم به برگزاری بازی در ماه رمضان گرفته‌اند، استعلام‌های لازم را گرفته‌اند و اینکه بخواهیم در کار قانون دخالت کنیم، درست نیست، حتی من این را به خودم می‌گویم. یادم هست در سال 87 میلادی در قطر که بودم در ماه رمضان بازی انجام می‌دادیم. به هر حال هر کشور شرایط خودش رادارد و حتما عزیز محمدی موقعی که تصمیم به بازی در رمضان گرفته استعلام لازم را هم گرفته است.

قلعه‌نویی در خصوص اینکه آیا استقلال قصد دارد دروازه بان استرالیایی جذب کند، اظهار داشت: ما دو گلر جوان خوب به نام‌های حسینی و ریش اصفهانی داریم اما مترصد این هستیم که یک دروازه بان آسیایی هم جذب کنیم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید با حضور دروازه بان استرالیایی عملکرد مهدی رحمتی تحت تاثیر قرار نمی‌گیرد، گفت: رحمتی بازیکن استقلال است و در مورد جذب بازیکن ما تصمیم می‌گیریم. دیدید که ما حتی محمد محمدی هم جذب کردیم اما خودش گفت که می‌خواهد به راه آهن برود و حتی از من پرسید که ناراحت نمی‌شوم و من گفتم مسئله‌ای نیست. مبعلی هم دو ساعت مانده به پایان نقل و انتقالات گفت در تیم پیکان راحت‌تر می‌تواند به جام جهانی برسد. رحمتی هم جزو بزرگان استقلال است که در جمع کردن تیم به ما کمک می‌کند اما او هم مثل سایر بازیکن است.

قلعه‌نویی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه نکونام از چه زمانی در تمرینات شرکت می‌کند، گفت: هر وقت نکونام با استقلال قرارداد ببندند در تمرینات شرکت می‌کند اما ما باید پول رضایتنامه او را به اوساسونا بدهیم.

در این هنگام خبرنگاری از قلعه‌نویی پرسید که آیا این پول پرداخت می‌شود یا خیر، که سرمربی استقلال گفت: پولی نیست که به باشگاه اوساسونا داده شود. اگر پولی به حساب باشگاه بود که آن را پرداخت می‌کردیم. ما تصمیم داریم دو جلسه تمرینات خود را زیر نور برگزار کنیم اما می‌گویند باشگاه بدهی دارد و نمی‌توانیم یا خواستیم وزنه بزنیم که باز هم این صحبت را کردند.

قلعه‌نویی درباره اینکه مشکلات مالی به تیم حاشیه وارد نمی‌کند، گفت: در جلسات هیئت مدیره که من نبودم مصوب شده بود یکسری آقایان اسپانسر جذب کنند و اگر می‌بینید تیم به مشکل خورده به این دلیل است که اسپانسر جذب نشده است. آقایان تلاش خود را کرده‌اند ولی چند روز مانده به شروع تمرین این قراردادها انجام نشده است و در نتیجه مسئولیت را خود آقایان رسولی‌نژاد و فتح‌الله‌زاده بر عهده گرفتند و گویا یکی از قراردادهای اسپانسر که مربوط به جلوی پیراهن است، بسته شده و این خبری بود که به صورت تلفنی رسولی‌نژاد به من داد.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سؤال که امسال شرایط استقلال نسبت به سال‌های گذشته سخت تر شده،‌ گفت: اصلا این مدل استقلال برای من است. هر گاه استقلال پول دارد نمی‌گذارند که من تا 10 کیلومتری این تیم هم بیایم. استقلال در دسته سوم بود برای من بود. استقلال در رده سیزدهم قرار گرفت باز این تیم نصیب من شد. من هم آمدم که کمک کنم. دیروز فتح‌الله‌زاده می‌گفت تعجب می‌کنم چه طور این بازیکنان در حال تمرین هستند چرا که سال‌های قبل اگر آنها 200-300 میلیون تومان نمی‌گرفتند حاضر به تمرین نمی‌شدند. این بازیکنان هم به خاطر مردم است به تمرین می‌آیند نه به عشق قلعه‌نویی.

۱۳۹۱/۴/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...