نسخه چاپی

كواچ: جایگاه ما در جدول بیانگر توانایی‌های‌مان نیست

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: تا امروز عملكرد متفاوتی داشتیم و جایگاه ما در جدول بیانگر توانایی‌های تیم ما نیست.

به گزارش نما به نقل از سایت فدراسیون والیبال، نشست خبری سرمربیان تیم های حاضر در گروه دوم مرحله سوم مسابقات جام جهانی 2015 برگزار شد.
سانتیلی، سرمربی تیم استرالیا در نشست خبری پیش از آغاز مرحله سوم جام جهانی اظهار داشت: ما در انتظارات خود نگران نتیجه نبودیم بلکه برای‌مان عملکرد تیم اهمیت دارد. در برابر تعدادی از بهترین تیم‌های جهان بازی کردیم اما کمی ناامید هستیم، البته هنوز امیدواریم در دور پایانی مسابقات نتایج بهتری کسب کنیم.
اسلوبودان کواچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران هم گفت: من انتظار بازی‌های سخت را دارم چرا که استرالیا و کانادا تیم های قدرتمندی هستند. دومین دلیل این است که این دور پایان بازی‌ها است و همه تیم‌ها از نظر فیزیکی و ذهنی خسته هستند. تا امروز عملکرد متفاوتی داشتیم و جایگاه ما در جدول بیانگر توانایی‌های تیم ما نیست. برای کسب نتایج بهتر تمام تلاش خود را خواهیم کرد.
گلن هوگ، سرمربی تیم ملی والیبال کانادا در این نشست خبری عنوان کرد: در برابر آرژانتین و لهستان در دور پیش عملکرد خوبی داشتیم اما مسابقات انتخابی نورسِکا در راه است و فرصت حضور در مسابقات جام جهانی را برای پیشرفت در آن بازی‌ها غنیمت می‌دانیم.
وینچزو ناچی، سرمربی ونزوئلا گفت: ما تنها به یک پیروزی در این مسابقات دست یافتیم آن هم در برابر تونس. هدف ما در این تورنمنت کسب تجربه و آشنا شدن با چنین مسابقاتی بود. ما در برابر لهستان و ژاپن خوب بازی کردیم و هدفمان این است که در دور سوم این بازی ها بهتر ظاهر شویم. باید در ضد حملات بهتر عمل کنیم و برای مسابقات قاره‌ای انتخابی المپیک هم آماده شویم.
فتحی، سرمربی تونس عنوان کرد: در دورهای اول و دوم نهایت تلاش‌مان را کردیم. در طول مسابقات ست هایی وجود داشت که توانایی پیروزی در آنها را داشتیم، اما در حال بازی با بهترین تیم‌های حال حاضر جهان هستیم. امیدوارم در دور سوم عملکرد بهتری داشته باشیم.
نهاد شهاتا، سرمربی مصر اظهار داشت: دور بعدی برای ما آسان نخواهد بود. نتایج خوبی را در دور قبل کسب نکردیم ولی هر کاری که از دست ما برای کسب تجربه و پیشرفت تیمی بربیاید، انجام خواهیم داد. اصلی‌ترین هدف ما برای شرکت در این رقابت ها کسب تجربه برای رویارویی با تیم‌های قدرتمند است که تا حدودی به آن دست یافته‌ایم. برای کسب نتیجه باید به اندازه کافی جنگید که ما هنوز به آن سطح دست نیافته‌ایم.
وی در مورد میزبانی ژاپن از این رقابت‌ها گفت: ساعت تمرین مناسب نبود و و همیشه صبح زود – ساعت 9 تا 10:30 - را برای ما در نظر می‌گرفتند. ساعت بازی هم هر بار در زمانی متفاوت بود، گاهی صبح و گاهی هم بعدازظهر که ما را با مشکلاتی روبرو کرد.

۱۳۹۴/۶/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...