نسخه چاپی

حمایت دوباره پرس از بنیتس

رئیس باشگاه رئال‌مادرید بار دیگر حمایت خود را از سرمربی این تیم اعلام كرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، رافائل بنیتس در تابستان امسال به عنوان جانشین کارلو آنچلوتی معرفی شد تا در چالشی بزرگ رئال مادرید را پس از فصلی ناموفق و بدون جام به روزهای اوج بازگرداند. مربی‌ای که به اعتقاد رئیس باشگاه رئال‌مادرید بهترین گزینه برای هدایت این تیم رئال با ستاره‌های نامدارش است. با وجود اینکه رئال فصل جدید لالیگا را با تساوی بدون گل مقابل خیخون تازه صعود کرده آغاز کرد، در سه بازی بعدی‌اش در این رقابت‌ها 12 گل وارد دروازه حریفان کرد و دروازه خود را بسته نگه داشته است.
فلورنتینو پرس در نشستی که با اعضای منتخب باشگاه داشت، گفت: فصل گذشته برای ما دو قسمت بود. بخش اول تماشایی بود و ما با کسب دو جام کارمان را آغاز و 22 پیروزی متوالی کسب کردیم، اتفاقی که پیش از آن دو بار افتاده بود. بخش دوم فصل اما مصادف شد با ناکامی ما در رسیدن به اهداف‌مان و بازیکنان کلیدی‌مان در مقاطع پایانی فصل دچار مصدومیت شدند.
وی با اشاره به کسب دسیما با آنچلوتی در فصل 14-2013 اظهار داشت: به نقطه‌ای رسیده بودیم که به پروژه خود جامه عمل پوشاندیم و نیاز به ایجاد انگیزه جدیدی در خود داشتیم. از آنچلوتی به عنوان کسی که دهمین قهرمانی رئال‌مادرید را در اروپا برای این تیم به ارمغان آورد، به خوبی یاد خواهد شد.
رئیس باشگاه رئال‌مادید اما در ادامه صحبت‌هایش در حمایت از سرمربی کنونی کهکشانی‌ها گفت: بنیتس بهترین گزینه سرمربیگری برای هدایت رئال بود. او در تیم‌های پایه رئال بازی کرده بود و یک مادریدی اصیل است. سختکوشی  یکی از روش‌های کاری رافا است و او می‌تواند بهترین بازدهی را از بازیکنانش داشته باشد. از این رو بهترین بازیکنان را در اختیار او قرار دادیم تا با آنها کار کند.
رئال‌مادرید در حال حاضر با 10 امتیاز صدرنشین لیگ دسته اول باشگاه‌های اسپانیا است اما در صورت پیروزی امشب بارسلونا بر لوانته به رده دوم جدول سقوط می‌کند.

۱۳۹۴/۶/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...