نسخه چاپی

عمران‌زاده تمرین نكرد/حیدری با تاخیر آمد

تمرین تیم فوتبال استقلال با حضور غیر منتظره محمد مایلی كهن در میانه تمرین همراه بود

به گزارش ايسنا، تمرين تيم فوتبال استقلال از ساعت 18 امروز در كمپ اختصاصي اين تيم آغاز شد.

بازيكنان قبل از اينكه تمرين به صورت رسمي آغاز شود، تنيس فوتبال بازي كردند كه بعضي از مربيان تيم هم با آن‌ها همكاري كردند و اين بازي در يك جا آنقدر جدي به نظر آمد كه رحمتي و ستار همداني بر سر يك امتياز با هم بحث مي‌كردند.

بازيكنان با دويدن و گرم كردن بدن‌هاي خود كه زير نظر حاج قاسم انجام شد تمرين خود را آغاز كردند. پس از آن به تمرين آقاوسط پرداختند و در بخش بعدي حاج قاسم باز هم تمرينات پرفشار و استقامتي را در دستور كار قرار داد و بعد از آن نيز امير قلعه‌نويي چند دقيقه‌اي با بازيكنان صحبت كرد.

در بخش بعدي تمرين حفظ توپ در دستور كار قرار گرفت.

تمرينات چارچوب شناسي آيتم بعدي امروز آبي‌پوشان بود كه با جديت امير قلعه‌نويي و گاها فريادهاي او بر سر بازيكنان همراه بود و تماشاگران هم بازيكناني كه وظيفه خود را به خوبي انجام مي‌دادند را تشويق مي‌كردند.

يكي از نكات جالب تشويق بازيكنان و كادر فني، تشويق امين منوچهري بود كه تماشاگران نام هم‌بازي سابق او يعني كريم انصاري فرد را در كنارش مي‌آوردند و معتقد بودند كه امين منوچهري بهتر از انصاري فرد است.

حميد بابازاده نيز با جديت تمام كار دروازه‌بانان را زير نظر داشت و بخصوص به دروازه‌بانان جوان تيم نكات لازم را گوشزد مي‌كرد.

مجتبي جباري مانند روز گذشته به صورت انفرادي دور زمين به دويدن پرداخت و حاج قاسم كارهاي بدنسازي او را زير نظر داشت. خسرو حيدري با تاخير به تمرين اضافه شد.

حنيف عمران‌زاده كه در ابتداي تمرين و در بازي تنيس فوتبال حضور داشت به علت گرفتگي عضله گردن نتوانست در تمرينات تيمي حاضر شود.

از نكات جالب توجه تمرين امروز حضور محمد مايلي كهن بود كه پس از ورود تماشاگران او و قلعه‌نويي را تشويق كردند و قلعه‌نويي، مجيد صالح، مهدي رحمتي و اميرحسين صادقي به سمت او آمدند و با مايلي كهن خوش و بش كردند.

تمرين استقلال با انجام حركات كششي بازيكنان و سرد كردن بدن‌هايشان پس از حدود دو ساعت به پايان رسيد.

۱۳۹۱/۴/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...