نسخه چاپی

افزایش ۳۰ درصدی ترافیك همزمان با آغاز مهرماه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از افزایش ۳۰ درصدی ترافیك در مهرماه خبر داد و گفت: نیروهای تیم راهنمایی و رانندگی به منظور كنترل ترافیك بصورت صددرصد آماده باش هستند.

به گزارش نما به نقل از مهر سردار تیمورحسینی با تاکید بر اینکه افزایش ۳۰ درصدی ترافیک را از روز شنبه ۴مهر در تمامی معابر شهر تهران شاهد خواهیم بود، گفت: صبحگاه شنبه همزمان تردد دانش اموزان و دانشجویان و کارمندان را خواهیم داشت. از این رو پیش بینی می شود، ساعات پیک ترافیک معابر در صبحگاه از ساعت ۶ تا ۹ و عصرگاهی نیز از ساعت ۱۶ تا ۲۰:۳۰ باشد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از آماده باش صددرصدی نیروهای راهور به منظور کنترل معابر خبر داد و گفت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در ۱۵ روز نخست مهر ماه کاملا در آماده‌باش هستند.

تیموری با تاکید بر اینکه اجرای پروژه خط سفید و توقف در پشت خط ایست در تقاطع ها همچنان مورد تاکید پلیس است، تصریح کرد: با حضور نیروهای راهور در بزرگراه ها تردد بین خطوط نیز کنترل می شود. چرا که معتقدیم با رانندگی صحیح و رعایت مقررات و تردد در بین خطوط نظم و انضباط بر جریان ترافیک حاکم خواهد بود.

وی تصریح کرد: گرچه افزایش ترافیک در مهرماه به افزایش حجم ترددخودروها وابسته است اما بخشی از گره های ترافیکی ناشی از ناهنجاری ها در رانندگی است. از این رو انتظار می رود شهروندان با رعایت قانون و انضباط در رانندگی اعم از تردد بین خطوط و رعایت خط سفید و توقف در پشت خط ایست در تقاطع ها و در عین حال رعایت حق تقدم یکدیگر در کاهش ترافیک همکاری داشته باشند.

حسینی با تاکید بر اینکه استفاده از سرویس مدرسه برای جابه جایی دانش آموزان نقش بسزایی در جلوگیری از افزایش ترافیک در ساعات اولیه صبحگاه خواهد داشت از شهروندان خواست برای تردد فرزندان دانش آموزان شان از سرویس مدرسه استفاده کنند.

حسینی همچنین از شهروندان خواست از ترددهای غیرضروری در ساعات پیک ترافیک خودداری و حتی المقدور از وسایل حمل ونقل عمومی برای تردد های خود استفاده کنند. در عین حال که تردد خودروهای سنگین در ۱۵ روز نخست مهر ماه در ساعات اولیه صبح در سطح معابر اصلی ممنوع خواهد بود.

۱۳۹۴/۶/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...