نسخه چاپی

یك میلیون كلاس اولی در راه مدرسه

یك میلیون و 300 هزار نوآموز كلاس اولی فردا سه شنبه همزمان با روز جشن شكوفه ها سال تحصیلی جدید را آغاز می كنند.

به گزارش نما به نقل از ایرنا: یک میلیون و 300 هزار نوآموز کلاس اولی فردا سه شنبه همزمان با روز جشن شکوفه ها سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند.

زنگ شروع سال تحصیلی کلاس اولی ها فردا با حضور علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در دبستان دخترانه ابتدایی حضرت زهرای مرضیه منطقه 8 تهران نواخته می شود.

رییس ستاد اجرایی پروژه مهر وزارت آموزش و پرورش گفت: در آیین جشن شکوفه ها، کلاس اولی ها ضمن آشنایی با محیط مدرسه و آموزشگاه ها با معلمان و مدیران مدرسه نیز دیدار خواهند کرد.

رییس ستاد اجرایی پروژه مهر وزارت آموزش و پرورش گفت: جشن شکوفه ها در تاریخ روز سه شنبه 31 شهریور ماه در محیطی شاد و مفرح با برنامه های متنوع از پیش تعیین شده برای غنچه های زیبای گلستان تعلیم و تربیت برپا خواهد شد.

علی زرافشان افزود: در جشن شکوفه ها ورود نوآموزان به مدرسه با اهدای نمادهای کلاسی، خوش آمدگویی توسط اولیای مدرسه، برگزاری مسابقه تفریحی و فرهنگی، گذر از طاق نصرت و قرآن کریم، تقدیم شاخه گل به نوآموزان هنگام ورود به کلاس، اجرای برنامه شاد توسط مربیان و اهدای جایزه و پذیرایی همراه خواهد بود.

وی اظهار کرد: پس از این مراسم از روز چهارشنبه اول مهرماه ، مدارس بطور رسمی همراه با اجرای برنامه های متنوع و همچنین آشنایی هم شاگردی ها با یکدیگر و معلمین با دانش آموزان در سال تحصیلی 95 - 94 بازگشایی خواهد شد.

معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: طبق آخرین آمار، 12 میلیون و 480 هزار و 938 دانش آموز بدون احتساب بزرگسالان، در مدارس ثبت نام کردند.

زرافشان افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، افزایش 450 هزار نفر دانش آموزان را نشان می دهد و پیش بینی می شود تا آخرین روز این آمار به بیش از 13 میلیون و 250 هزار برسد.

۱۳۹۴/۶/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...