نسخه چاپی

كشف محموله چوب جنگلی قاچاق در آستارا

عکس خبري -کشف محموله چوب جنگلي قاچاق در آستارا

فرمانده انتظامی آستارا از كشف و ضبط محموله چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس، نادر خورسند عصر امروز در جلسه نیروی انتظامی این شهرستان وضعیت قاچاق چوب در آستارا را مورد بررسی قرار داد.

وی از کشف 1.5 تن مرغ قاچاق در حین خروج از آستارا خبر داد و اظهار کرد: ماموران ایستگاه بازرسی سه‌راهی قلعه در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو که از مسیر آستارا به اردبیل در حرکت بود مشکوک شده و دستور توقف را صادر کردند.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: پس از متوقف کردن خودرو مقدار مذکور مرغ ذبح شده کشف و ضبط شده و از طریق نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا با قیمت مصوب بین شهروندان توزیع شده است.

وی ادامه داد: این سومین محموله بزرگ مرغ است که در ایستگاه بازرسی سه‌راهی قلعه آستارا کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی آستارا کشف محموله چوب جنگلی قاچاق در ایست بازرسی قلعه این شهرستان را از دیگر اقدام‌ها عنوان کرد و افزود: ماموران ایستگاه بازرسی قلعه در حین کنترل خودروهای عبوری از یک دستگاه کامیونت که از مسیر آستارا به اردبیل در حرکت بود تعداد 139 اصله چوب‌آلات جنگلی از نوع الوار را کشف و ضبط کردند.

خورسند با بیان اینکه راننده خودروی مذکور دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد، خاطرنشان کرد: تمام چوب‌های کشف شده با هماهنگی مقام‌های قضایی تحویل اداره منابع طبیعی شهرستان آستارا شد.

۱۳۹۱/۴/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...