نسخه چاپی

محدودیت‌های ترافیكی آخر شهریور

محدودیت‌های ترافیكی آخر شهریور و چند روز ابتدایی مهر سال ۹۴ از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا تشریح شد.

به گزارش نما به نقل از مهر ، محدودیت‌های ترافیکی آخر شهریور تا هفتم مهر امسال به این شرح است:

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز دو شنبه مورخ ۳۰/۰۶/۹۴ الی ساعت ۲۴:۰۰ روز جمعه مورخ ۰۳/۰۷/۹۴ از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع می‌باشد.

تبصره- تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

۲- محور کرج- چالوس

الف- تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس ممنوع است .

ب- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۰۱:۰۰ بامداد روز بعد روزهای سه شنبه مورخ ۳۱/۰۶/۹۴ و پنجشنبه مورخ ۰۲/۰۷/۹۴ از میدان امیرکبیرکرج تا دهانه شمالی تونل کندوان در استان البرز به منظور تخلیه بار ترافیکی ممنوع است .

ج- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ روز جمعه مورخ ۰۳/۰۷/۹۴ الی ساعت ۰۲:۰۰ بامداد روز شنبه مورخ ۰۴/۰۷/۹۴ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده وبا اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۳۰ روز جمعه ۰۳/۰۷/۹۴ الی ۰۲۰۰ بامداد روز شنبه مورخ ۰۴/۰۷/۹۴ از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

۳- محور هراز

الف- تردد کلیه تریلرها ازمحور هراز ممنوع است

ب- تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۳:۰۰ روز جمعه مورخ ۰۳/۰۷/۹۴ الی ساعت ۰۲:۰۰ بامداد روز شنبه مورخ ۰۴/۰۷/۹۴ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت۱۵۰۰روز جمعه مورخ ۰۳/۰۷/۹۴ الی ساعت ۰۲:۰۰ بامداد روز شنبه مورخ ۰۴/۰۷/۹۴ و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد کلیه وسایل نقلیه از آب اسک به رودهن(محدوده مشاء) بصورت یکطرفه است .

ج- تردد کلیه کامیونها وکامیونت ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۶۰۰ الی ۲۴۰۰ روزهای چهارشنبه ، پنجشنبه و جمعه مورخ های ۱و۲ و ۹۴/۰۷/۳ از محور هراز ممنوع است .

۴- محور فیروزکوه

الف- تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای چهارشنبه ، پنجشنبه و جمعه مورخ های ۲،۱و۹۴/۰۶/۳ از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است .

ب- تردد کلیه کامیونها وکامیونت ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز جمعه مورخ ۰۳/۰۷/۹۴ از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است .

۵- محورهای بروجن – لردگان – ایذه ، لردگان - یاسوج و بالعکس

الف- تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۶:۰۰ الی ساعت ۲۴:۰۰ مورخ های ۳۰،۲۹و۹۴/۰۶/۳۱ و همچنین ۲،۱و۹۴/۰۷/۳ در محورهای فوق ممنوع است .

۶- محور گلوگاه- گرگان – جنگل کلستان و بالعکس

الف- تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۶:۰۰ الی ساعت ۲۴:۰۰ مورخ های ۳۰و۹۴/۰۶/۳۱ و همچنین ۲،۱و۹۴/۰۷/۳ در محور فوق ممنوع است .

۶- محور بجنورد – جنگل کلستان و بالعکس

الف- تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۶:۰۰ الی ساعت ۲۴:۰۰ مورخ های ۳۰و۹۴/۰۶/۳۱ و همچنین ۲،۱و۹۴/۰۷/۳ در محور فوق ممنوع است .

۵- محور اردبیل – آستارا ، اردبیل - سرچم و بالعکس

الف- تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۶۰۰ الی ساعت ۲۴۰۰ مورخ های ۲،۱و۹۴/۰۷/۳ در محور فوق ممنوع است .

۶- محورهای قدیم قزوین رشت ، آزادراه کرج – قزوین و قزوین زنجان و بالعکس

الف- تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۶:۰۰ الی ساعت ۲۴:۰۰ مورخ های ۲،۱و۹۴/۰۷/۳ در محورهای فوق ممنوع است .

۷- محور های سلفچگان – قم ، قدیم تهران – قم و بالعکس

الف- تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز جمعه مورخ ۰۳/۰۷/۹۴ در محورهای فوق ممنوع است .

ب- کلیه وسایل نقلیه سنگین باربری (تریلی ، کامیون و کامیونت) به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی که از استان های جنوبی کشور به سمت تهران در حرکت هستند می بایسی از مسیر سه راهی نطنز – مورچه خورت – دلیجان – سلفچگان – ساوه به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

۸- محورهای یزد – طبس ، یزد – اصفهان ، بیرجند – قائن ، خور - طبس و بالعکس

الف- تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۶:۰۰ الی ساعت ۲۴:۰۰ مورخ های ۲،۱و۹۴/۰۷/۳ در محورهای فوق ممنوع است .

۹- محورهفتگل – ایذه – دهدز- شهرکرد و بالعکس

الف- تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۶:۰۰ الی ساعت ۲۴:۰۰ مورخ های ۳۰و۹۴/۰۶/۳۱ و همچنین ۲،۱و۹۴/۰۷/۳ در محور فوق ممنوع است .

۱۰- محور بادرود – کاشان - قم و بالعکس

الف- تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی مجهز به GPS از ساعت ۰۶:۰۰ الی ساعت ۲۴:۰۰ مورخ های ۳۰و۹۴/۰۶/۳۱ و همچنین ۲،۱و۹۴/۰۷/۳ در محور فوق ممنوع است .

۱۱- محور های قدیم ساوه – همدان و ساوه – بویین زهرا

الف- تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۶:۰۰ الی ساعت ۲۴:۰۰ مورخ های ۳۰و۹۴/۰۶/۳۱ و همچنین ۲،۱و۹۴/۰۷/۳ در محورهای فوق ممنوع است .

* مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰و ۸۸۲۵۵۵۵۵ (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است .

* در سایت www.rahvar۱۲۰.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است .

* پلیس راه استانهای البرز و مازندران در هنگام اجرای محدودیت، وسایل نقلیه را با دو تیم که یکی در جلو و دیگری در انتها قرار دارد اسکورت می کنند .

۱۳۹۴/۶/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...