نسخه چاپی

ژوله: نماینده هیچ جریان و هیچ جناحی نیستم

خندوانه این روزها با ایده ای جدید ساعاتی از شب را میهمان خانواده های ایرانی شده و جوی از نشاط را در خانواده ها به وجود آورده است. رقابتی با موضوع خنداننده برتر كه توجه بسیاری از مخاطبین این برنامه را به خود جلب كرده است.

به گزارش نما، خندوانه این روزها با ایده ای جدید ساعاتی از شب را میهمان خانواده های ایرانی شده و جوی از نشاط را در خانواده ها به وجود آورده است. رقابتی با موضوع خنداننده برتر که توجه بسیاری از مخاطبین این برنامه را به خود جلب کرده است.

چندی پیش رقابتی بین امیر مهدی ژوله و امین حیایی از رقابتهای خنداننده برتر انجام شد. رقابتی که با حواشی بسیاری همراه بود. امیرمهدی ژوله با نگاهی به فسادهای حاکم بر فضای هنر، ورزش و … جلوه ای طنز را ایجاد کرد و امین حیایی با نوعی رفتارشناسی سبکی از طنز را نمایان کرد.

اما هنوز مدت زمان زیادی از این برنامه نگذشته بود که حجم عظیمی از اظهار نظرها در فضای مجازی منتشر شد که برخی از آنها کماکان ادامه دارد.طنزپردازی ژوله که به نوعی حضور با سرمایه بدون هنر و تجربه کافی را به بوته نقد کشیده بود با انتقاداتی مواجه شد. یکی از خواننده های زیرزمینی رپ در صفحه شخصی خود ضمن بی اطلاعی از برنامه ی خندوانه و شناختن ژوله به واکنش طرفدارانش راجع به این موضوع اشاره کرد.

در مقابل یکی از کاریکاتوریست های رسانه های اصلاح طلب با درخواستی غیر اخلاقی از مردم خواسته بود به دلیل حضور امین حیایی در فیلم قلاده های طلا (مربوط به فتنه ۸۸) به وی رأی ندهند و همین موضوع موجی از اطلاع رسانی های مخالفین و موافقین را در شب گذشته تا کنون در پی داشته است.

نهایتا در این رقابت امین حیایی ۲ میلیون و ۲۴۰ هزار و ۶۴۳ رأی آورد و ژوله، صاحب ۲ میلیون و ۲۴۰ هزار و ۸۴۶ رأی شد.

در رابطه با این بی اخلاقی های صورت گرفته امیر مهدی ژوله در مصاحبه ای گفت : من و امین حیایی برای اجرای کمدی به برنامه خندوانه رفتیم ما در آنجا فقط نماینده کمدی بودیم امین حیایی با ۲۵ سال سابقه اگر حاضر شده با فروتنی و مناعت طبع بیاید و کنار جوانی مثل من قرار بگیرد فقط به قصد شاد کردن مردم بوده است.

ژوله گفت: ما در ستایش کمدی در آنجا جمع شده بودیم . هیچکداممان نماینده هیچ فکری هیچ جریانی هیچ مرامی هیچ جناحی نیستیم و فقط نماینده کمدی هستیم . جدای از اینکه چقدر باهم دوست و رفیق هستیم . ولی جریانی برای دو قطبی کردن فضا پیش امد . انگار در هر جا باید خوب و بدی درست کنیم.وقتی به سمت این مسائل حاشیه ای میرند کام خود ما تلخ می شود و کام مردم تلخ میگردد و یک اتفاق بزرگ که در ستایش کمدی اتفاق افتاده است را به حاشیه می برد . خود برنامه و صدا و سیما را تحت تاثیر قرار میدهد و برای همه مشکل ایجاد میکند .

وی در پاسخ به این سوال که برخی از خارج نشینان با بی اخلاقی سیاسی قصد داشتند او را مقابل انقلاب و جمهوری اسلامی تعریف کنند گفت: من چهارده سال است نویسنده تلوزیونم کارهای اخلاقی نوشته ام کارهای انسانی نوشته ام خانواده من مذهبی هستند و در خانواده ای مذهبی بزرگ شده ام افتخار میکنم کارهای خود را با بسم الله الرحمن الرحیم اغاز و با یا علی به پایان می رسانم این همان بی انصافی های دوستان است .من سالهاست در جمهوری اسلامی و صدا و سیمای جمهوری اسلامی کار کرده ام از طرف صدا و سیمای جمهوری اسلامی مورد تقدیر قرار گرفته ام .از طرف وزارت ارشاد دولت های مختلف هم دولت اصلاحات و هم دولت اقای احمدی نژاد مورد تقدیر قرار گرفته ام هر کمدینی که در مجموعه ای می آید تایید آن مجموعه است .

در پایان ژوله گفت : به هواداران توصیه می کنم تنها به کمدی اجرا شده فکر کنند و به کمدی برتر رای دهند و هیچ برچسبی نه به من و نه امین حیائی نزنند هدف ما فقط شاد کردن مردم و به وجود اوردن لحظات خوش برای مردم است .

۱۳۹۴/۶/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...