نسخه چاپی

مشكلات زنان كشور معلول برخی سوء مدیریت‌ها است

مشاور وزیر كشور در امور بانوان وخانواده گفت: عمده مسائل و مشكلات زنان جامعه در حوزه‌های مختلف معلول و زاییده برخی سوء مدیریت‌ها و برنامه‌ریزی‌های نامطلوب است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، فهیمه فرهمند‌پور عصر امروز در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: هرچند که امکانات و اعتبارات بر بهبود وضعیت زنان تاثیرگذار است اما نوع نگاه و احساس مسئولان اجرایی و متولیان امر به حوزه زنان اثر خاصی بر وضعیت این قشر در جامعه دارد.
وی با اشاره به اینکه زنان مکمل جامعه مردان هستند و چنانچه وضعیت زنان بهبود یابد وضع جامعه نیز ارتقا می‌یابد، عنوان کرد: توانمندسازی زنان عامل توسعه و پیشرفت جامعه است و حل مسائل و مشکلات انان منجر به کاهش مشکلات جامعه می‌شود.
فرهمند‌پور ابراز کرد: زنان ظرفیت‌های چشمگیری در زمینه‌های مختلف دارند که باید از این قابلیت استفاده بهینه شود.
وی خاطرنشان کرد: باید تلاش شود آسیب‌های حوزه زنان کاهش یابد و در این زمینه دغدغه و حساسیت داشت و برای سلامتی و نشاط این قشر از جامعه باید بیش از پیش اقدام شود زیرا این امر نشاط جامعه را به همراه دارد.
مشاور وزیر کشور در امور بانوان وخانواده با بیان اینکه موضوعات زنان اجتماعی، مدیریتی و بشری است، افزود: عمده مسائل و مشکلات زنان معلول و زاییده و معلول برخی سوء مدیریت‌ها و برنامه‌ریزی‎های نامطلوب است.
فرهمندپور تصریح کرد: آموزش مهارت‌های زندگی علاوه بر زنان باید برای مردان نیز برگزار شود.

۱۳۹۴/۶/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...