نسخه چاپی

عقیلی: دایی بركنار نمی‌شد، به جام‌جهانی می‌رفتیم

كاپیتان تیم فوتبال سپاهان تأكید كرد كه صدرنشینی در لیگ برتر در حال حاضر زیاد مهم نیست و تا پایان لیگ اتفاقات زیادی رخ خواهد داد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، هادی عقیلی ضمن بیان این مطلب در خصوص دیدار تیمش مقابل صبای قم اظهار داشت: تیم‌های دایی فوتبال را تا آخرین حد توان‌شان بازی می‌کنند. صبا تیمی است که خیلی خوب موقعیت گل ایجاد می‌کند و ما بازی سختی داریم. متأسفانه خاطره خوبی هم از بازی در ورزشگاه یادگار امام نداریم. سال گذشته با دو گل در آنجا شکست خوردیم و من هم در دقیقه 10 مصدوم شدم. البته صبا نسبت به فصل گذشته تغییر کرده و تیم بهتری شده است.

«تیم‌های دایی همیشه انگیزه زیادی دارند»، عقیلی با بیان این جمله در خصوص کار کردن با دایی در تیم ملی و اتفاقاتی که در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2010 رخ داد، خاطرنشان کرد: کار کردن با دایی برای من خوب بود و فکر می‌کنم این مربی در تنها مسابقه رسمی که شکست خورد، همان بازی با عربستان در تهران بود. من معتقدم اگر کادر فنی تغییر نمی‌کرد و دایی را کنار نمی‌گذاشتند، تیم ملی به جام جهانی آفریقای جنوبی می‌رفت.

وی همچنین کرد: من بعید می‌دانم این تصمیم‌گیری فقط مربوط به بعد از شکست مقابل عربستان بوده باشد. منظورم این است که از قبل پیش‌زمینه‌ای در این زمینه وجود داشت و می‌خواستند دایی را در صورت شکست مقابل عربستان، بسیار سریع اخراج کنند. برای آنهایی که قصد اخراج دایی را داشتند، رفتن یا نرفتن ایران به جام جهانی چندان مهم نبود.

مدافع تیم فوتبال سپاهان راجع به از دست دادن صدرنشینی این تیم در هفته گذشته، گفت: قرار گرفتن در صدر جدول می‌تواند اهمیت خاص خودش را داشته باشد، ولی 24 هفته به پایان لیگ باقی‌مانده و از حالا چیزی قابل پیش‌بینی نیست. ما پارسال فقط چند هفته صدرنشین بودیم و در نهایت قهرمان شدیم. نمی‌گویم این موضوع اهمیت ندارد، ولی در شرایط فعلی زیاد مهم نیست.

۱۳۹۴/۷/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...